Onduidelijke draad?
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Onduidelijke draad?
Er is een draad uit mijn vorige kabelboom gekomen die er bij was gebonden, buiten de originele boom. Het zijn drie draden, die er citroen achtig uit ziet, dus wellicht noodzakelijk voor het goed functioneren van de nieuwe boom.
Een draad komt uit de licht schakelaar, 2 draadjes (in een) staan op de twee linker lampjes in het dashboard, een aarde en nog twee onduidelijke draden.
Weet iemand waarvoor deze functioneert?
Een foto van de draad staan op mijn blog.
Een draad komt uit de licht schakelaar, 2 draadjes (in een) staan op de twee linker lampjes in het dashboard, een aarde en nog twee onduidelijke draden.
Weet iemand waarvoor deze functioneert?
Een foto van de draad staan op mijn blog.
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb ieg nu wel alles werkend zonder deze draad. Als ik iets mis morgen, zien we dat dan wel weer. Het lijkt ieg niet op iets essentieels...
De nieuwe kabelboom zit weer helemaal op zijn plek. Nu alleen nog motortje starten en dashboardverlichting en dan rijden we weer!
De nieuwe kabelboom zit weer helemaal op zijn plek. Nu alleen nog motortje starten en dashboardverlichting en dan rijden we weer!
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Oke! Jammer dat ik geen mistlamp op de eend (ooit) heb gehad. Dit verklaart ook waarom de lampjes linksonder het niet dedn in combinatie met die draad! Het lijkt er op dat de boom die er uit is gekomen niet origineel/gekunsteld is.David schreef:Ik weet bijna zeker dat het je mistlamp is.
Het lampje hoort oranje te zijn in je dashboard en de schakelaar zit aan de linker zijkant.
Is origineel bij nederlandse eenden.
Alles zit er inmiddels weer in, een stuk netter en het werk ook weer!
Dank voor de reacties!