Foto's Nationale EenDaagse in Kwintelooijen
Ha wat cool. Nou, zeg zelf, het is een leuke foto geworden, nietwaar!? Geeft eigenlijk perfect het 2cv gevoel weer.meerijdertje1996 schreef:toch wel grappig dat de foto van mij en mijn vriend een stuk of 5 keer voorkomt. ja, ik ben een van de 'torteleendjes'.
we lagen te slapen, we waren beiden moe (ik heb pfeiffer, hij had een hele dag gereden).
en er is dus ongemerkt een foto genomen.
naja ik ben dus de linkse, het vrouwelijke 'torteleendje'
-
- Regelmatige poster
dat klopt, ik vond het heel leuk om de foto ineens tegen te komen. en we komen ook nog meer voor, echt grappig. ook leuk dat wij (een van) de jongsten waren daaro.Twécévé schreef:Ha wat cool. Nou, zeg zelf, het is een leuke foto geworden, nietwaar!? Geeft eigenlijk perfect het 2cv gevoel weer.meerijdertje1996 schreef:toch wel grappig dat de foto van mij en mijn vriend een stuk of 5 keer voorkomt. ja, ik ben een van de 'torteleendjes'.
we lagen te slapen, we waren beiden moe (ik heb pfeiffer, hij had een hele dag gereden).
-
- Regelmatige poster
ik schaam me ook niet, ik vind het een ontezttend leuke foto!Charlie schreef:Je hoeft je neit te schamen... ziet er lief uit!!meerijdertje1996 schreef:toch wel grappig dat de foto van mij en mijn vriend een stuk of 5 keer voorkomt. ja, ik ben een van de 'torteleendjes'.
-
- Regelmatige poster