nu voor later
-
- Regelmatige poster
Je kunt van elke eend zelf ook een Charleston maken.
Zo groot zijn de verschillen niet, stickersets voor de Charleston zijn kant en klaar te koop.
In elke kleur, grijs/grijs, zwart/rood, geel/zwart.
De verschillen zijn allemaal zeer eenvoudig aan te brengen.
Heel veel Charlestons zijn ook omgebouwde "gewone" eenden.
Zo groot zijn de verschillen niet, stickersets voor de Charleston zijn kant en klaar te koop.
In elke kleur, grijs/grijs, zwart/rood, geel/zwart.
De verschillen zijn allemaal zeer eenvoudig aan te brengen.
Heel veel Charlestons zijn ook omgebouwde "gewone" eenden.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
bij mij is het alleen geen eend meer maar een burton inmiddels. chassis motor versnellingsbak en de vering is nog nog wel gelijk aan die van een eend.
heb sinds vandaag mijn vriendin bijna zo ver dat ze ook aan een eend gaat (is toch de goedkoopste manier van auto rijden als ik de auto voor haar kan onderhouden (heb nog een hoop reserve onderdelen liggen ))
heb sinds vandaag mijn vriendin bijna zo ver dat ze ook aan een eend gaat (is toch de goedkoopste manier van auto rijden als ik de auto voor haar kan onderhouden (heb nog een hoop reserve onderdelen liggen ))
J B
just drive like you stole it
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Een Dyane is ook aan te bevelen. Dat rijdt ook erg lekker.j b schreef:bij mij is het alleen geen eend meer maar een burton inmiddels. chassis motor versnellingsbak en de vering is nog nog wel gelijk aan die van een eend.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
het is niet om dagelijks de snelweg op te gaan.
maar een dyane zou ideaal zijn ja (heb ik genoeg onderdelen van (voor de burton een dyane als donor gebruikt) en heb er nog 1tje in de ahctertuin staan (zit geen kenteken bij) zonder motor en versnellingsbak inmiddels) maar ze vind een eend mooier. daar blijven het dan toch echt vrouwen voor
maar een dyane zou ideaal zijn ja (heb ik genoeg onderdelen van (voor de burton een dyane als donor gebruikt) en heb er nog 1tje in de ahctertuin staan (zit geen kenteken bij) zonder motor en versnellingsbak inmiddels) maar ze vind een eend mooier. daar blijven het dan toch echt vrouwen voor
J B
-
- Regelmatige poster
ja, maar ik hou het toch wel op de charleston.
als ik er geen zou kunnen vinden zou ik wel een eend aanschaffen, maar het lijkt me eerst slim te gaan sparen.
nog ff een updateje:
ik heb morgen een sollicitatiegesprek!
om 4 uur moet ik bij de blokker staan.
ik hoop dat het iets wordt!
als ik er geen zou kunnen vinden zou ik wel een eend aanschaffen, maar het lijkt me eerst slim te gaan sparen.
nog ff een updateje:
ik heb morgen een sollicitatiegesprek!
om 4 uur moet ik bij de blokker staan.
ik hoop dat het iets wordt!
Charleston uit 1983, aka mijn lieve Charlie <3
het kuikentje groeit langzaam op!
''when people say ''duck'' I say: WHERE?!?!''
het kuikentje groeit langzaam op!
''when people say ''duck'' I say: WHERE?!?!''
-
- Regelmatige poster
-