AK400 1975
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Het motorblok zit weer terug op z'n plaats en meteen maar even lekker in de buitenlucht.
Het gaat ergens op lijken.
Het gaat ergens op lijken.
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Jij ziet ook meteen ales, maar je hebt helemaal gelijk!CitroenAZU schreef:Ik zou alleen die slangenklemmen op je aandrijfashoesrubbers vervangen voor nette ligarex stripjes...
Ik heb ze nog liggen, maar weet niet hoe ik ze moet vastzetten. Kan jij mij uitleggen hoe ik dat doe?
Alle beelden op een rij
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
David
heb je bij de montage zo'n tang nodig zoals hier beschreven.
http://tippointtrading.nl/producten/ima ... igarex.pdf
of kan het ook zonder die tang?
heb je bij de montage zo'n tang nodig zoals hier beschreven.
http://tippointtrading.nl/producten/ima ... igarex.pdf
of kan het ook zonder die tang?
Het kan ook met een waterpomp- of combinatietang plus een seegerringtang (zo'n punttangetje voor borgveertjes, je moet er één hebben waarvan de puntjes uit elkaar gaan als je de handvatten naar elkaar beweegt). Na twee keer rondgaan en doorhalen pak je het losse eindje van het ligarexbandje met de waterpomptang (een schone met nog wat profiel. Je zet een puntje van de seegerringtang in het gaatje van de gesp, het andere puntje tegen de waterpomptang en dan knijp je in de segerringtang. Zo trek je het bandje strak aan. Als het niet verder kan, de waterpomp omhoog trekken zodat het bandje niet kan terugschieten door de gesp. Zo nodig handeling herhalen. Als het bandje strak genoeg zit, einde van het bandje dubbelvouwen, gespje iets oplichten met een kleine schroevendraaier en omgeslagen uiteinde onder het gespje frommelen. Tenslotte plat tikken met bijv. heft van schroevendraaier.
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Een tywrap??marcopr schreef:Als ik niet een ligstrip heb, pak ik altijd een tywrap .
En dat kan geen kwaad?
Alle beelden op een rij