limo eend
-
- Regelmatige poster
limo laatste update
het heeft even geduurd maar om het verhaal af te maken het limosine project is eindelijk helemaal af
in minder dan een uur goedgekeurd door de RDW !!
lengte 7.2 meter gewicht leeg 930 kg wielbasis 4.25 meter
maximum totaalgewicht 1400 kg tv.koelkast,audio 6 zitplaatsen met tafeltje
650.00 cc big bore motor 123 ontsteking power-tube verhoogde compressie 4 BAK GSAmet dito remschijven/klauwen ( dit in verband met de wettelijke remvertraging) 135/70-15 banden ivm de lange 4 bak
de veerpotten zijn zowel voor als achter DUBBEL uitgevoerd dwz de eend beschikt over8 veren!
topsnelheid leeg 120. km/h bij 1 op 10 volbeladen circa 100 km/h bij 1op 8
rijd er al een paar weken met rond als je er niet van houd om minutenlang aangestaard te worden is dit zeker geen auto om even mee naar de supermarkt te rijden
DUS heren/dames verbouwers/restauratreurs de RDW is anno 2012 echt niet meer zo moeilijk als ze eens was , aangezien ik er niks van op papier had en alles zo uit het hoofd heb gecontrueerd viel het me erg mee
voor speciale projecten geld dus niet te veel denken maar gewoon DOEN
foto,s :
in minder dan een uur goedgekeurd door de RDW !!
lengte 7.2 meter gewicht leeg 930 kg wielbasis 4.25 meter
maximum totaalgewicht 1400 kg tv.koelkast,audio 6 zitplaatsen met tafeltje
650.00 cc big bore motor 123 ontsteking power-tube verhoogde compressie 4 BAK GSAmet dito remschijven/klauwen ( dit in verband met de wettelijke remvertraging) 135/70-15 banden ivm de lange 4 bak
de veerpotten zijn zowel voor als achter DUBBEL uitgevoerd dwz de eend beschikt over8 veren!
topsnelheid leeg 120. km/h bij 1 op 10 volbeladen circa 100 km/h bij 1op 8
rijd er al een paar weken met rond als je er niet van houd om minutenlang aangestaard te worden is dit zeker geen auto om even mee naar de supermarkt te rijden
DUS heren/dames verbouwers/restauratreurs de RDW is anno 2012 echt niet meer zo moeilijk als ze eens was , aangezien ik er niks van op papier had en alles zo uit het hoofd heb gecontrueerd viel het me erg mee
voor speciale projecten geld dus niet te veel denken maar gewoon DOEN
foto,s :
wat niet kan doen we lekker toch
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
huur?
David schreef:Frank,
Is ie ook te huur??
greetz David
ja ( wat moet je er anders mee)
ik heb er aleen niet zoveel zin in ik moet ,m dan met chauffeur verhuren en dan moet ik nette kleren aan en me wassen enz enz bah
en het is altijd weer een hoop geregel maaar als je eens wat bijzonders hebt bel je maar
wat niet kan doen we lekker toch
Deze is nog iets minder lang...
sorry, kon het niet laten....
sorry, kon het niet laten....
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster