Chassisnummer
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Chassisnummer
Hoi allemaal.
Mijn chaasisnummer staat ingeslagen naast mijn rechter voorstoel in het koetswerk/bodemplaat..
Echter wordt dit nummer steeds slechter zichtbaar en is de bodemplaat toe aan vervanging.
Ik zou echter ivm originaliteit van de eend dit nummer op dezelfde plaats weer ingeslagen willen hebben door de rdw gewoon zoals het nu ook op mijn kenteken staat.
Weet iemand of dit kan / mogelijk is? Of is er iemand die dit ook al eens gehad heeft?
Mijn chaasisnummer staat ingeslagen naast mijn rechter voorstoel in het koetswerk/bodemplaat..
Echter wordt dit nummer steeds slechter zichtbaar en is de bodemplaat toe aan vervanging.
Ik zou echter ivm originaliteit van de eend dit nummer op dezelfde plaats weer ingeslagen willen hebben door de rdw gewoon zoals het nu ook op mijn kenteken staat.
Weet iemand of dit kan / mogelijk is? Of is er iemand die dit ook al eens gehad heeft?
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
Geen probleem. Moet je wel ter plekke met de VINner overleggen.ivm originaliteit van de eend dit nummer op dezelfde plaats weer ingeslagen willen hebben
Het is voor de RDW zelfs makkelijker aangezien je kentekenbewijs dan niet hoeft te worden aangepast.
Nee hoor, hoeft helemaal niet.Meestal wordt het tegenwoordig de achterarm van het chassis.
Mijn ene Dyane heeft zelfs 4 chassisnummers onder de rechtervoorstoel en het is nog legaal ook!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Mijn nummer staat inderdaad tussen de bijrijdersstoel en de dorpel
Zou fijn zijn als ze hem weer op dezelfde plaats terugzetten.
Het is zeker niet mogelijk om alleen met een koets waarin dit nummer staat langs te gaan moet eerst een volledig voertuig zijn waarschijnlijk
Zou fijn zijn als ze hem weer op dezelfde plaats terugzetten.
Het is zeker niet mogelijk om alleen met een koets waarin dit nummer staat langs te gaan moet eerst een volledig voertuig zijn waarschijnlijk
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11