Het Grote "Ik heb weer APK!!!" topic
- André Post
- Heavy user
De 18PK mag ook weer 2 jaar.
Nog wel een opmerking over het ontbreken van een grootlicht indicatielampje, schijnt een nieuw aandachtspunt te zijn bij de APK.
Keurmeester kon zich niet voorstellen dat alle oldtimers die zo'n ding standaard niet hebben dat opeens moesten installeren.
Nog wel een opmerking over het ontbreken van een grootlicht indicatielampje, schijnt een nieuw aandachtspunt te zijn bij de APK.
Keurmeester kon zich niet voorstellen dat alle oldtimers die zo'n ding standaard niet hebben dat opeens moesten installeren.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Je keurmeester liep één wijziging achter. Inderdaad, in april 2012 zijn de eisen op het gebied van controlelampjes strenger geworden. En vervolgens zijn ze versoepeld omdat veel klassiekers geen controlelampjes voor knipperlichten en groot licht hebben. Nu is de regel: Het ontbreken van die lampjes is alleen afkeur in auto's die na 31-12-1997 in gebruik zijn genomen. Wel goed en dapper van die keurmeester dat hij het bij een opmerking heeft gelaten hoewel hij blijkbaar nog niet op de hoogte was van die versoepeling.André Post schreef:De 18PK mag ook weer 2 jaar.
- Ed147
- Veelvuldig poster
De Dyane is vandaag weer in 1x goed gekeurd!
Niet te geloven.........
Kreeg wel de opmerking dat dit de laatste keer is geweest.
Hij heeft te veel roest / geen metaal meer achter in.
Moet ook zeggen, de bouten om het achterscherm vast te houden zie je goed, er zit alleen niks meer omheen.
Donderdag ga ik beginnen met het verwijderen van de koets.
Niet te geloven.........
Kreeg wel de opmerking dat dit de laatste keer is geweest.
Hij heeft te veel roest / geen metaal meer achter in.
Moet ook zeggen, de bouten om het achterscherm vast te houden zie je goed, er zit alleen niks meer omheen.
Donderdag ga ik beginnen met het verwijderen van de koets.
2cv6 Charleston grijs/grijs
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2004
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2004
-
- Veelvuldig poster