Hallo Zwaaien!
- Peter Parker
- Regelmatige poster
Jaaaaa! dat soort kinders zwaai ik ALTIJD naarMichiel van G. schreef:ik zwaai ook altijd
Tegenwoordig komt dat zelfs ook in de Panda of Marbella al voor. Ook als er kinderen op de achterbank zitten die zich 180 graden draaien omdat ze nog nooit eerder een Dyane, Panda of Marbella hebben gezien haha!

Voor het stoplicht mijn tong uitsteken naar kids op de achterbank vind ik ook leuk

-
- Heavy user
in principe zwaai ik. Maarrrr hoe vaak het niet voorkomt dat mij een eend pas opvalt als ie al voorbij is...
Dus... er kan hier wel gezeken worden en mensen asociaal gevonden worden. Het is niet altijd opzet. je hebt namelijk ook mensen die (bijv. dagelijks) eend rijden en niet als een debiel alleen maar om zich heen aan het kijken zijn of ze andere eenden tegenkomen maar met het verkeer bezig zijn. Het verkeer voor je en achter je en kinderen die tussen auto's door kunnen oversteken lijken mij belangrijker dan eenden die je tegemoetkomen of ergens geparkeerd staan of wat dan ook.
en zoals gezegd, als ik eendjes (of ander mooi spul) zie zwaai ik. Als het kan. Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet tegen de reacties kan van mensen die zeggen dat je zwaaien MOET en anders een aso bent! Als je zo graag wilt zwaaien ga je 30 april maar lekker met duizenden andere debielen zwaaien naar de koningin.
Dus... er kan hier wel gezeken worden en mensen asociaal gevonden worden. Het is niet altijd opzet. je hebt namelijk ook mensen die (bijv. dagelijks) eend rijden en niet als een debiel alleen maar om zich heen aan het kijken zijn of ze andere eenden tegenkomen maar met het verkeer bezig zijn. Het verkeer voor je en achter je en kinderen die tussen auto's door kunnen oversteken lijken mij belangrijker dan eenden die je tegemoetkomen of ergens geparkeerd staan of wat dan ook.
en zoals gezegd, als ik eendjes (of ander mooi spul) zie zwaai ik. Als het kan. Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet tegen de reacties kan van mensen die zeggen dat je zwaaien MOET en anders een aso bent! Als je zo graag wilt zwaaien ga je 30 april maar lekker met duizenden andere debielen zwaaien naar de koningin.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
dyane_maniac schreef:Als je zo graag wilt zwaaien ga je 30 april maar lekker met duizenden andere debielen zwaaien naar de koningin.

Zelf zwaai ik nooit uitbundig, steek wel nonchalant m'n hand ietsie op en dat kun je wellicht over het hoofd zien....

Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik groet ook altijd als ik ze zie
ik rijd er ook dagelijks in en als ik een a-type of een andere oldtimer zie groet ik altijd. maar ik krijg bv in mijn woonplaats vaak te horen van we zagen je rijden en zwaaiden nog maar nee hoor, compleet geen reactie en keek gewoon de andere kant op. voor mezelf heb ik niet het besef dat je wat anders rijd dan andere en je daardoor goed opvalt. ik zie daardoor een hoop mensen over het hoofd die dat allemaal niet leuk vinden :S
ik rijd er ook dagelijks in en als ik een a-type of een andere oldtimer zie groet ik altijd. maar ik krijg bv in mijn woonplaats vaak te horen van we zagen je rijden en zwaaiden nog maar nee hoor, compleet geen reactie en keek gewoon de andere kant op. voor mezelf heb ik niet het besef dat je wat anders rijd dan andere en je daardoor goed opvalt. ik zie daardoor een hoop mensen over het hoofd die dat allemaal niet leuk vinden :S
J B
just drive like you stole it
just drive like you stole it
-
- Veelvuldig poster
als ik in de besteleend rij zie ik nauwelijks reacties, als ik in de tapijteend rij krijg ik constant opgestoken duimen, zwaaiende mensen en fotosessies met mobieltjes, zelfs mensen die op de snelweg uit het raam gaan hangen!
kom de tapijteend ook tegen in franse 2cv-bladen, als ze me gespot hebben op een meeting.
vind ik stiekem toch wel erg leuk.
kom de tapijteend ook tegen in franse 2cv-bladen, als ze me gespot hebben op een meeting.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
-
- Veelvuldig poster
Wat moet ik me voorstellen bij een/je tapijteend???? plaatje graagsupercees schreef:als ik in de besteleend rij zie ik nauwelijks reacties, als ik in de tapijteend rij krijg ik constant opgestoken duimen, zwaaiende mensen en fotosessies met mobieltjes, zelfs mensen die op de snelweg uit het raam gaan hangen!
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Ik heb een paar jaar C5 als dagelijkse auto gereden, met name omdat er een aanhanger van 1500 kg mee moest ging dat niet met de Acadiane. Vorige maand het ding weggeschopt en nu weer aca als dagelijkse auto. Eindelijk weer reactie op zwaaien, zelf toegezwaaid worden, opgestoken duimen, mensen achterstevoren in modern blik... heerlijk gewoon! Ik wist niet eens hoe erg ik dat gemist heb!
Schop nooit zomaar tegen een eend!