massaprobleem?
massaprobleem?
Bij mijn ami 6 hebben de knipperlichten een erg lage frequentie, doet de dashboardverlichtng het maar heel flauw en doen de ruitenwissers het niet. De achterlichten doen het wel goed evenals de remlichten. Zou dit een massaprobleem zijn en moet ik een draad direct naar de accu trekken om dit op te lossen?
Niets heeft zoveel haast, dat het onveilig kan
Je beschrijft precies mijn Ami 6 op 6 volt.......
Bij mijn AMi 6 van 22 februari 1963 op 6 volt moet ik altijd het stationaire toerental verhogen, zodat de knipperfrequentie toeneemt en de Apk-meester dit accepteerd.
Om de dashboardverlichting te controleren pakt hij een vuilniszak, trekt deze over zijn hoofd en houdt de andere kant (die gelukkig ook een gat heeft anders zou hij stikken) over het dashboard.... en jawel hoor ergens in de verte brand een lichtje dus alles in orde
Bij 12 volt weet ik het niet, moet eigenlijk beter zijn als op 6 volt.....
Ruitewisser motor zou ik eens uit elkaar halen en schoonmaken, of met de hand proberen mee te helpen om op gang te komen...
Dus vlak voor de apk even laten (warm) lopen.
Bij mijn AMi 6 van 22 februari 1963 op 6 volt moet ik altijd het stationaire toerental verhogen, zodat de knipperfrequentie toeneemt en de Apk-meester dit accepteerd.
Om de dashboardverlichting te controleren pakt hij een vuilniszak, trekt deze over zijn hoofd en houdt de andere kant (die gelukkig ook een gat heeft anders zou hij stikken) over het dashboard.... en jawel hoor ergens in de verte brand een lichtje dus alles in orde

Bij 12 volt weet ik het niet, moet eigenlijk beter zijn als op 6 volt.....
Ruitewisser motor zou ik eens uit elkaar halen en schoonmaken, of met de hand proberen mee te helpen om op gang te komen...
Dus vlak voor de apk even laten (warm) lopen.