stofhoes monteren schuifstuk aandrijfas 2cv
stofhoes monteren schuifstuk aandrijfas 2cv
Hoi,
Hoe monteer ik een nieuwe stofhoes?
Ik heb de naafmoer losgemaakt en de aanbrijfas gedemonteerd, ik heb de nieuwe rubber stofhoes binnenste buiten gekeerd om hem over het spieeind te krijgen en dat is gelukt. Nu ben ik de boel weer in elkaar aan het zetten en weet niet hoe ik de manchet van de hoes over het dikkere deel van de aandrijfas aan de motorzijde heen moet krijgen.
Weet iemand een soepele methode?
JohnIII
Hoe monteer ik een nieuwe stofhoes?
Ik heb de naafmoer losgemaakt en de aanbrijfas gedemonteerd, ik heb de nieuwe rubber stofhoes binnenste buiten gekeerd om hem over het spieeind te krijgen en dat is gelukt. Nu ben ik de boel weer in elkaar aan het zetten en weet niet hoe ik de manchet van de hoes over het dikkere deel van de aandrijfas aan de motorzijde heen moet krijgen.
Weet iemand een soepele methode?
JohnIII
Zo te lezen heb je hoes al binnenste buiten erop gedaan en weer teruggedraaid.
Volgens mij is het nu een kwestie van een beetje freubelen en wat vet tussen de hoes en de rand doen zodat het soepeler gaat. Zolang je er maar niets scherps tussen gaat zetten want dan is je nieuwe hoes zo weer kapot.
Volgens mij is het nu een kwestie van een beetje freubelen en wat vet tussen de hoes en de rand doen zodat het soepeler gaat. Zolang je er maar niets scherps tussen gaat zetten want dan is je nieuwe hoes zo weer kapot.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
Je kunt iets van een halve wasknijper proberen ofzo.
Heb je de hoes wel goed om zitten? Dus niet de smalle kant op het brede stuk willen schuiven?
Ik kan mij niet herinneren dat het zo lastig was. Heb je een foto van wat niet lukt? Dan weten we of we het over hetzelfde hebben.
Heb je de hoes wel goed om zitten? Dus niet de smalle kant op het brede stuk willen schuiven?
Ik kan mij niet herinneren dat het zo lastig was. Heb je een foto van wat niet lukt? Dan weten we of we het over hetzelfde hebben.
Dat zou wel kunnen. Omdat het spie eind werd genoemd leek het mij alsof beide delen van de as uit elkaar waren gehaald.Thijs schreef:Ik heb het idee dat iemand zich erg veel werk op de hals heeft gehaald zonder dat dat nodig is.....Ik heb de naafmoer losgemaakt en de aanbrijfas gedemonteerd, ik heb de nieuwe rubber stofhoes binnenste buiten gekeerd om hem over het spieeind te krijgen en dat is gelukt
Ach, het is gelukt. Misschien kan JohnIII er zelf duidelijkheid over geven