Opbouw van mijn eend
Opbouw van mijn eend
Hallo ik ben bezig met de opbouw van een franz..chassis.Het is een project dat ik heb overgenomen van iemand.
Nu ben ik aan de benzine/remleiding toe. Bij het chassis zaten 2 van dit soort beugeltjes met bout erbij om de leidingen mee vast te zetten, en in het chassis zitten op 7/8 plaatsen aan de zijkant een soort popnagels met schroeffdraad erin.
Nu kom ik er dus een paar tekort wie kent deze beugels en waar zou ik ze kunnen kopen. Ik kom ze nergens tegen op internet.
Die plastic klemmetjes lijken mij niks over een paar jaar breken die naar mijn mening ook kapot.
Ik zal in deze post wat meer foto's plaatsen met wat ik aan het doen ben.
groetjes
Ik heb van de achterremtrommels het binnenwerk vernieuwt, inclusief de stelnokken. Want die waren zo dol als het maar zijn kon.
De achterassen en draagarmen heb ik kaalgeschuurd en in de rx5 en 10gezet.
Ook de keerringen van de draagarmen maar eens omgedraaid, die zaten precies verkeerd om op de as.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
da's toevallig, net gister mee bezig geweest.
je kan de standaard kunsstof klemmetjes gebruiken. Die druk je normaal in een gaatje en doet er een pennetje in voor de borging. Van de klemmetjes snijdt je nu het gedeelte af wat normaal in het gaatje gaat. Het pennetje is m4, de schroefdraad ook. Met M4 boutjes kan je nu de klemmetjes vastzetten op het chassis. Ik ga er RVS boutjes voor kopen.
Gr Rob
je kan de standaard kunsstof klemmetjes gebruiken. Die druk je normaal in een gaatje en doet er een pennetje in voor de borging. Van de klemmetjes snijdt je nu het gedeelte af wat normaal in het gaatje gaat. Het pennetje is m4, de schroefdraad ook. Met M4 boutjes kan je nu de klemmetjes vastzetten op het chassis. Ik ga er RVS boutjes voor kopen.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht