lekkage achterrem
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
lekkage achterrem
ik heb een nieuwe uitdaging.
zo af en toe(tot nu toe 2 keer) is mijn complete remoliepotje in een nacht leeggelopen via de linker achterremtrommel. dit is niet alleen heel vervelend als je wilt remmen op straat maar ook geeft het flinke plekken op de oprit.
hij zweet constant wel een beetje dus ik moet er iig eens naar kijken/iets aan doen maar wat zou het kunnen zijn dat ie af en toe compleet helemaal leeg loopt hierlangs?
bvd
zo af en toe(tot nu toe 2 keer) is mijn complete remoliepotje in een nacht leeggelopen via de linker achterremtrommel. dit is niet alleen heel vervelend als je wilt remmen op straat maar ook geeft het flinke plekken op de oprit.
hij zweet constant wel een beetje dus ik moet er iig eens naar kijken/iets aan doen maar wat zou het kunnen zijn dat ie af en toe compleet helemaal leeg loopt hierlangs?
bvd
J B
just drive like you stole it
Lijkt logisch, zeker omdat het bij een achterwiel blijkbaar lekt. Zit de ontluchtingsnippel wel goed vast? Ook is het wel handig om de remleiding daar eens goed te bekijken op roest, scheurtjes etc.
Wees blij dat ie tijdens het rijden nog niet leeggelopen is... Snel fixen!
Wees blij dat ie tijdens het rijden nog niet leeggelopen is... Snel fixen!
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het vreemde vind ik dat het nog maar 2 keer gebeurd is en er dus geen regelmaat is.
remleidingen zijn 5 jaar oud en van koper/brons dus dat zit wel goed
nu ben ik vannacht op de snelweg met gewoon rechtuitrijden een remblok van de voorrem verloren. ik ga het nu gewoon groot aanpakken en het hele remsysteem nalopen. dit wordt me net iets te veel van het goeie om het te negeren
remleidingen zijn 5 jaar oud en van koper/brons dus dat zit wel goed
nu ben ik vannacht op de snelweg met gewoon rechtuitrijden een remblok van de voorrem verloren. ik ga het nu gewoon groot aanpakken en het hele remsysteem nalopen. dit wordt me net iets te veel van het goeie om het te negeren
J B