Guro schreef:jb? Stad? Etten Leur?
Anyway: klote, tinouck. Er lopen heel wat mafkleppers rond.
Zo noemen wij onze buurman 'de masturbuurman', maar dat is een compleet ander verhaal en ik denk dat je het ook niet wil weten.
Sommige mensen zijn zoooo vervelend.. Bij ons een straat verderop woont ook zo'n man. Zit volledig in de ziektewet, heeft de hele dag geen zak te doen en plakt bijvoorbeeld van die gele post-it briefjes op tegels van buren omdat ie vindt dat hun tegel scheef ligt en dat is gevaarlijk dus moeten ze de gemeente maar ff bellen. Give me a break zeg. Of hij belt bij je aan omdat hij vindt dat je teveel vuilniszakken naar de gezamelijke container brengt want straks zit hij misschien wel vol en kan hij er zelf niets meer in gooien
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Is nog nooit voorgekomen, maar goed
Ondertussen rijdt ie rond in een wagentje om overal en nergens ijzer op te pikken en naar de sloop te brengen voor een extra zwart centje. Persoonlijk denk ik dan: als je dat kan dan kun je ook werken, l*l.
Ik hoop dat je de brievenschrijver achterhaald voordat er wat met je auto gebeurt.
dankje Guro , ikzelf ben dus ook afgekeurd maar Wél met rede, maargoed om daar een azijnzeiker van te worden
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
ikzelf zou er persoonlijk niet aan moeten denken.
2 jr geleden is er dus suiker in mijn ene eend gedonderd, die actie( aangifte toen van gedaan) ,koppel ik nu zeer zeker aan dit!
Ik hoop zsm met de wijkagent te praten over deze ''fijne''brief
Als vooruitloper hierop ben ik vandaag bij mij in de Flat zowat alle buren langsgegaan en heb ze met mijn ontvangen brief geconfronteerd( zonder de vinger te willen wijzen uiteraard), een soort open dialoog met mijn lans en helm in de hand en op het hoofd zal ik maar zeggen.
Ik hoop idd niet dat er iets met mijn autotjes zal gebeuren , al kan ik ze ook in andere straten parkeren met mijn vergunningen (waaruit de brief dus duidelijk blijkt dat men daar oa jaloers op is, en overduidelijk aan de laatste zin blijkt dat het rond de flat zal opknappen als mijn autotjes er niet meer zouden staan) ,laat ik mij dus toch niet wegjagen! dan is het hek helemaal van de dam!, en over de bedreiging van mijn flat(ik moest maar overwegen om te verhuizen! hij/zij vondt dat de huisbaas maar een onderzoek bij mij in huis moest instellen.) en de instantie vanwie ik mijn geld ontvang( die heb ik zelf gebeld! en ik doe dus NIETS illegaals, heb gewoon recht op mijn bezit van mijn autotjes.
@@ Bertje Beige: ook jij dank voor het reageren man.