Het vervelende dingen topic...
Haha ik dacht al..j b schreef:tjs guro, mijn vriendin woont in een echte stad. je kent hem volgens mij wel. het is breda
Waar woont je vriendin? Overdekt (en bewaakt) parkeren is net zo duur als bij Mols-parking, volgens mij op sommige plaatsen goedkoper nog zelfs.. Of parkeer je met een vergunning?
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 654
- Lid geworden op: do 17 nov, 2005 12:02
- Locatie: etten leur
- Contacteer:
vlak bij de p garage van de barones/ hij staat meestal na 22::00 gewoon in de wijk bij haar huis. en anders in de prins (uitrij kaartje van 2 euro) maar dan moet ik weer zo'n takke eind lopen (vooral vervelend als ik 's ochtends naar het werk moet of als het regent)
een vergunning krijg ik niet geregeld omdat ik zelf niet daar woon. en een bezoekers vergunning is dit jaar niet van toepassing in de wijk. parkeerbeleid veranderd volgend jaar en dan kun je tegen betaling er wel staan
een vergunning krijg ik niet geregeld omdat ik zelf niet daar woon. en een bezoekers vergunning is dit jaar niet van toepassing in de wijk. parkeerbeleid veranderd volgend jaar en dan kun je tegen betaling er wel staan
J B
just drive like you stole it
just drive like you stole it
- Erikjan
- Heavy user
- Berichten: 2069
- Lid geworden op: za 14 okt, 2006 21:55
- Locatie: boskoop
- Contacteer:
Moet weer verplicht sleutelen, het zit niet mee.
Eerst is een nieuwe krukaskeerring niet goed (uiteraard de achterste) en druppelt de olie er uit. Hele avond sleutelen moeten sleutelen om hem te vervangen.
Nu is de bougie weer los geraakt, waarschijnlijk een te slechte kwaliteit helicoil gebruikt voor het repareren van de draad.... Blijkt maar weer goedkoop is duurkoop.
Nu zal er wel een ander kopje op moeten gat zal wel zo groot zijn dat het niet meer te fixen is.
Ik dacht dat het massieve draadbussen waren die ik heb gebruikt maar nu liggen alle windingen er los in dus het zal toch wel een soort veer geweest zijn...
Volgendekeer toch maar de echte time-serts gebruiken.
Eerst is een nieuwe krukaskeerring niet goed (uiteraard de achterste) en druppelt de olie er uit. Hele avond sleutelen moeten sleutelen om hem te vervangen.
Nu is de bougie weer los geraakt, waarschijnlijk een te slechte kwaliteit helicoil gebruikt voor het repareren van de draad.... Blijkt maar weer goedkoop is duurkoop.
Nu zal er wel een ander kopje op moeten gat zal wel zo groot zijn dat het niet meer te fixen is.
Ik dacht dat het massieve draadbussen waren die ik heb gebruikt maar nu liggen alle windingen er los in dus het zal toch wel een soort veer geweest zijn...
Volgendekeer toch maar de echte time-serts gebruiken.
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1216
- Lid geworden op: za 24 feb, 2007 12:14
- Locatie: West Fryslan
Mijn dagelijkse auto maakte vandaag meer geluid dan anders. Flexibel deel van de uitlaat stuk. Uitlaat bestaat van voor tot achter uit 1 geheel. Erg dure reparatie. Niet leuk!
De garage weet gelukkig een goedkopere oplossing, maar ook dat kost genoeg.
Moderne auto's zijn niet leuk als er wat aan is!
De garage weet gelukkig een goedkopere oplossing, maar ook dat kost genoeg.
Moderne auto's zijn niet leuk als er wat aan is!
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
Klopt, alleen kost het stuk uitlaat al 1300 euro.
Slim gemaakt hoor uit 1 deel incl katalysator dus. Slaat echt nergens op om het zo te maken.
Nu kunnen ze die flexibele stukken ook los vervangen gelukkig. Zijn dan imi stukken maar schijnen wel ok te zijn. Alsnog een duur grapje, maar beter dan een compleet stuk.
Slim gemaakt hoor uit 1 deel incl katalysator dus. Slaat echt nergens op om het zo te maken.
Nu kunnen ze die flexibele stukken ook los vervangen gelukkig. Zijn dan imi stukken maar schijnen wel ok te zijn. Alsnog een duur grapje, maar beter dan een compleet stuk.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
Als ze het blijven doen wel... maar er is altijd wel iets aan. En dan begint men met een computer aan te sluiten op de auto. De motorkap hoeft niet eens open.JanR schreef:Leuk he moderne auto's
Er zit niet eens een peilstok in! Gaat via de boardcomputer. Juist... En die sensor was ook al eens stuk. En wat al niet meer nog...
Om een lekke uitlaat te constateren had men overigens geen computer nodig.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1596
- Lid geworden op: wo 18 apr, 2007 14:53
- Locatie: Abbenes
- Contacteer:
Donderdag is er voor de 2e keer ingebroken in de loods. Bij toeval ontdekte de buurman dat de deur op een kier stond. Deur geforceerd en via onze loods bij de buren ingebroken. Deze keer niks gestolen maar alleen schade aan de deur.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak