Mijn groene Froggy!
- DucKKnutsel
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
nee, de ruit zit daarbij helemaal niet in de weg.
het instrumentenpaneel zit zo kort bij de deurstijl dat je makkelijk met de ene hand binnen en de andere buiten de koets kan werken als je naast de auto staat.
edit: zie net het antwoord van Theo; zo zie je maar; vele wegen naar Rome.
Gr Rob
het instrumentenpaneel zit zo kort bij de deurstijl dat je makkelijk met de ene hand binnen en de andere buiten de koets kan werken als je naast de auto staat.
edit: zie net het antwoord van Theo; zo zie je maar; vele wegen naar Rome.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik ben vandaag bezig geweest met het dashbord. Ik ging dus te snel. Kwam er achter dat ik moet beginnen met de ventilatieklep dan de ruitenwisser en dan de voorruitverwarming! Klopt toch?
De ruitenwisser past niet mooi. De rechter as valt net niet door het gat in het frame. Behuizing zit klem tegen de balk aan de binnenzijde.
Morgen maar eens kijken, maar ik denk dat ik iets uit de halve ronding van het huis ga vijlen waar de as in de behuizing valt. Het is maar ca 1 mm!
De ruitenwisser past niet mooi. De rechter as valt net niet door het gat in het frame. Behuizing zit klem tegen de balk aan de binnenzijde.
Morgen maar eens kijken, maar ik denk dat ik iets uit de halve ronding van het huis ga vijlen waar de as in de behuizing valt. Het is maar ca 1 mm!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nu je het zegt: bij de voorruitframes die ik er in heb gezet zaten de gaten ook net niet op de goede plek. Na de eerste keer heb ik de ruitenwissermotor gepast vóór het spuiten van de koets.theoenmarion schreef:De ruitenwisser past niet mooi. De rechter as valt net niet door het gat in het frame. Behuizing zit klem tegen de balk aan de binnenzijde.
Maar je kan er gewoon wat wegvijlen. Ok heb er nadien nog wel epoxy op gemeerd, met een klein kwastje.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Bedoel je de gaten van het frame Rob?RobM schreef:Nu je het zegt: bij de voorruitframes die ik er in heb gezet zaten de gaten ook net niet op de goede plek. Na de eerste keer heb ik de ruitenwissermotor gepast vóór het spuiten van de koets.theoenmarion schreef:De ruitenwisser past niet mooi. De rechter as valt net niet door het gat in het frame. Behuizing zit klem tegen de balk aan de binnenzijde.
Maar je kan er gewoon wat wegvijlen. Ok heb er nadien nog wel epoxy op gemeerd, met een klein kwastje.
Gr Rob
Dan is het gat toch te groot om het goed af te dichten?
Ik wil het eigenlijk van de binnenkant aanpassen.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik zal morgen een foto maken, maar er hoort volgens mij wel knop voor een klep op te zitten.schermer schreef:In de ontwasemer aan de binnenkant zit geen klep. De enige klep die er zit zit in het T stuk in de koets. Die geeft zeg maar de keuze warme voeten of ontwaseming. (apart woord) Dat ding aan de binnenkant is alleen maar een soort van omgekeerde stofzuigermond.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Voorruitverwarming
Kijk Schermer,theoenmarion schreef:Ik zal morgen een foto maken, maar er hoort volgens mij wel knop voor een klep op te zitten.schermer schreef:In de ontwasemer aan de binnenkant zit geen klep. De enige klep die er zit zit in het T stuk in de koets. Die geeft zeg maar de keuze warme voeten of ontwaseming. (apart woord) Dat ding aan de binnenkant is alleen maar een soort van omgekeerde stofzuigermond.
Deze bedoelde ik. Voilgens mij hoort hier echt wel een klep te zitten!
Denk dat ik wel zonder kan. Zal er hoofdzakelijk in de zomer mee gaan rijden, winterdag blijft hij mooi binnen!