Gele total loss, gewoon weer rijden!
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Gele eend is van het chassis en ze gaan hem weer opbouwen op een ander chassis. Ook worden er wat reparaties aan de koets gedaan. Ze houdt ons op de hoogte via facebook, later hier ook wel.
Méhari: Kratje, Tomaatje, nr4, Pimpel.
Méhari Gifkikker: 4x4 Voisin, 710cc VGS
2CV Chic met daarachter een Gobanna, Solex 3800(2x)
Méhari Gifkikker: 4x4 Voisin, 710cc VGS
2CV Chic met daarachter een Gobanna, Solex 3800(2x)
Hoi allemaal!
Excuses voor de radiostilte, we hebben zo hard geknokt! In combinatie met geen internet op mijn huidige woonadres, geregel met een 0 euro budget voor m'n eendje, -en- examens is het een tikkeltje hectish. Maar even een korte update:
De voetenbak zit er inmiddels in en hier en daar lasdrupjes over de spatbordjes laten lopen, het rollend chassis is gebracht door Gert-jan, hierover hebben we goede afspraken kunnen maken en ik kan dus door! (gegalv fransozen chassis lekker ingesmeerd met dinitrol mijn droom sinds ik gele heb!)
Het uitslijpen van de bodemplaten en het lassen ervan wordt de volgende stap.
De motor heeft een carburateur, een oliekoeler, de hele ratteplan. Maar geen ventilator. Dat word even zoeken in de ei-containers
De versnellingsbak is een heeele mooie..... Trommelbak! Deze zal ik moeten omwisselen aangezien de remleiding die op het chassis zit LHM is.
Kijk maar, remmetje is stuk
voor de rest lekker bezig bij het ei:
Binnenkort meer foto's
Excuses voor de radiostilte, we hebben zo hard geknokt! In combinatie met geen internet op mijn huidige woonadres, geregel met een 0 euro budget voor m'n eendje, -en- examens is het een tikkeltje hectish. Maar even een korte update:
De voetenbak zit er inmiddels in en hier en daar lasdrupjes over de spatbordjes laten lopen, het rollend chassis is gebracht door Gert-jan, hierover hebben we goede afspraken kunnen maken en ik kan dus door! (gegalv fransozen chassis lekker ingesmeerd met dinitrol mijn droom sinds ik gele heb!)
Het uitslijpen van de bodemplaten en het lassen ervan wordt de volgende stap.
De motor heeft een carburateur, een oliekoeler, de hele ratteplan. Maar geen ventilator. Dat word even zoeken in de ei-containers
De versnellingsbak is een heeele mooie..... Trommelbak! Deze zal ik moeten omwisselen aangezien de remleiding die op het chassis zit LHM is.
Kijk maar, remmetje is stuk
voor de rest lekker bezig bij het ei:
Binnenkort meer foto's
- Oiseau blanc
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster