Acapickup
-
- Regelmatige poster
lijkt mj ook niet echt bepaalt super gelast of wel

NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
als hij nog niet naar de apk was, dan stond die nog daar idd.Voge schreef: Heb ik die vandaag niet toevallig bij Martien Mooijman gezien, waar ik even een bakje koffie kwam drinken?
Knappe jongen dat jij dat van een setje onscherpe foto's kan aflezen!THE SPITFIRE schreef:lijkt mj ook niet echt bepaalt super gelast of wel
Ami 8 break
Zo, lange radio stilte. Een en ander is intussen gebeurd natuurlijk. De "tijdelijke" pickup is geslacht. Het chassis van die zal gebruikt worden.
De al gelaste koets staat er nu op.
motorisch komt er een visa combi met snelle nokkenas en hoge compressie in. (geen LPG)
Ik heb wel met zeer veel belangstelling naar de uiteenzetting over de 1-2-vonk voor visa zitten kijken. Dat lijkt me wel wat!.
Misschien,... als we lang genoeg wachten wordt ie nog wel uitgebreid naar 1-2-vonk-psjt?
De al gelaste koets staat er nu op.
motorisch komt er een visa combi met snelle nokkenas en hoge compressie in. (geen LPG)
Ik heb wel met zeer veel belangstelling naar de uiteenzetting over de 1-2-vonk voor visa zitten kijken. Dat lijkt me wel wat!.
Misschien,... als we lang genoeg wachten wordt ie nog wel uitgebreid naar 1-2-vonk-psjt?

Ami 8 break
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster