Gele total loss, gewoon weer rijden!
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
haha, die versnellingsbak zat erin toen ze uit Frankrijk kwam. Een maand mee gereden en toen verwisseld.
Maar, zoals ik al schreef, deze versnellingsbak wil ik zowieso omwisselen voor een schijvenbak
Maar, zoals ik al schreef, deze versnellingsbak wil ik zowieso omwisselen voor een schijvenbak
De versnellingsbak is een heeele mooie..... Trommelbak! Deze zal ik moeten omwisselen aangezien de remleiding die op het chassis zit LHM is.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
En istie al bijna klaar :-p misschien dat we aankomend weekend weer een gave update krijgen.
Laatst gewijzigd door Ducksen op vr 31 jan, 2014 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ah ja dat heb ik niet Fb (ik moet dit hier even aanpassen want via een oplettende mede forum gebruiker kom ik erachter dat ik nog wel een account online heb staan, maar die gebruik ik niet en trouwens ook nog nooit gebruikt. Ik ben ook niet van plan om hem te gaan gebruiken, dus ik zal een beetje op het forum moeten chatten uh discussieren Worden de fotos ook hier gepost?
Laatst gewijzigd door Ducksen op zo 2 feb, 2014 18:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
Hoi allemaal,
Het gaat zeer snel Gisteravond de boel lekker ingesmeert met owatrol CIP:
't zelfde spul wat hierop gaat:
Onderhand een 2e hands koppeling uit de containers van het eendeei gevist, was nogal een uitdaging om niet een volledig versleten schijf te vinden!
Zul je altijd hebben, eenmaal 5 boutjes in het vliegwiel gedraaid, kwam ik erachter dat er een afgebroken boutje nog in zat!!! Effe uitgeboord, was zo gepiept, mjah toch weer die 5 boutjes loshalen... bluh
Onderhand ook verder gegaan met de remrevisie, Cor had voor mij voorremklauw rubbers gehaalt bij Alfred van de eendenwacht (magazijn van het ei had het momenteel niet)
Maar deze realiseerde niet dat je 2 doosjes nodig hebt voor 2 klauwen! duuuh , dus er zit er nog maar 1 op
Mooi hè?
Het gaat zeer snel Gisteravond de boel lekker ingesmeert met owatrol CIP:
't zelfde spul wat hierop gaat:
Onderhand een 2e hands koppeling uit de containers van het eendeei gevist, was nogal een uitdaging om niet een volledig versleten schijf te vinden!
Zul je altijd hebben, eenmaal 5 boutjes in het vliegwiel gedraaid, kwam ik erachter dat er een afgebroken boutje nog in zat!!! Effe uitgeboord, was zo gepiept, mjah toch weer die 5 boutjes loshalen... bluh
Onderhand ook verder gegaan met de remrevisie, Cor had voor mij voorremklauw rubbers gehaalt bij Alfred van de eendenwacht (magazijn van het ei had het momenteel niet)
Maar deze realiseerde niet dat je 2 doosjes nodig hebt voor 2 klauwen! duuuh , dus er zit er nog maar 1 op
Mooi hè?
Ducksen, Waarschijnlijk over 2 weken rijdt ze al, gister een laak CIPtrol erop gesmeert, dus maandag laag 2, en dan donderdag laag 3.
Dan kan ik a.s zaterdag gaan lakken.
Maar motorisch wil ik uiteraard sneller door. Ik moet nog een setje rubbers voor m'n remklauw. Maar Alfred had ze niet meer op voorraad volgens mij, en het ei had ze ook niet op voorraad. Dus effe bestellen.
Ook motorolie en versnellingsbak olie verversen, zodra ik een drukgroeplager heb gevonden (misschien wel gewoon mijn oude gebruiken?) kan ik de versnellingsbak erop zetten en kijken of de boel wil starten. Daar heb ik geen carroserie voor nodig
Operatie Nachtvlucht was de deadline, en die ga ik makkelijk halen!
Dan kan ik a.s zaterdag gaan lakken.
Maar motorisch wil ik uiteraard sneller door. Ik moet nog een setje rubbers voor m'n remklauw. Maar Alfred had ze niet meer op voorraad volgens mij, en het ei had ze ook niet op voorraad. Dus effe bestellen.
Ook motorolie en versnellingsbak olie verversen, zodra ik een drukgroeplager heb gevonden (misschien wel gewoon mijn oude gebruiken?) kan ik de versnellingsbak erop zetten en kijken of de boel wil starten. Daar heb ik geen carroserie voor nodig
Operatie Nachtvlucht was de deadline, en die ga ik makkelijk halen!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Oeiii dan mag ik nog wel even snel doorsleutelen mijne start al wel maar ik heb nog geen bovenkant binnenkant etc :-p. Ik hoop dat ik het haal dan kunnen we mooi tegen elkaar scheuren . Ziet er goed uit zo!!!!!! Benieuwd naar de verdere foto's en natuurlijk het resultaat!!!!. Kwam je niet twee boutgaten te kort met de koplampbeugel op het chassis??
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11