Gele total loss, gewoon weer rijden!
Omdat je het hier met een grote ronding te maken hebt , kun je het beter doen met een dikke kunststof hamer .j b schreef:het in vorm krijgen van je voorscherm kan goed met van die uitdeuk hamers en bijbehorende aambeelden (zelf 1 keer toegepast om het achterlicht te kunnen monteren. dit is mij alles meegevallen)
Het spatbord leg je dan met de bolle kant op een zandzak , dan klop je met beleid, dus niet HARD slaan , de vorm er weer een heel stuk in terug. De rest met een beetje ( ik durf het bijna niet te zeggen ) plamuur.
Bedankt! Ik zal es kijken hoever ik kom!Geert schreef:Omdat je het hier met een grote ronding te maken hebt , kun je het beter doen met een dikke kunststof hamer .j b schreef:het in vorm krijgen van je voorscherm kan goed met van die uitdeuk hamers en bijbehorende aambeelden (zelf 1 keer toegepast om het achterlicht te kunnen monteren. dit is mij alles meegevallen)
Het spatbord leg je dan met de bolle kant op een zandzak , dan klop je met beleid, dus niet HARD slaan , de vorm er weer een heel stuk in terug. De rest met een beetje ( ik durf het bijna niet te zeggen ) plamuur.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
bij mij was het idd een hoek bij het achterlicht. die zandzak klink erg goed (zie je op discovery enzo ook vaak)
en aan een beejte plamuur kun je niet ontkomen. ik ken iig geen schadeherstellers die het weer helemaal nieuw kunnen krijgen en anders wil ik graag de gegevens (heb daar ook interesse in)
en aan een beejte plamuur kun je niet ontkomen. ik ken iig geen schadeherstellers die het weer helemaal nieuw kunnen krijgen en anders wil ik graag de gegevens (heb daar ook interesse in)
J B
just drive like you stole it
just drive like you stole it
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
linksvoor: 15 euro
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
daar kan je niet voor uitdeuken.
Gr Rob
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
daar kan je niet voor uitdeuken.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
heb je al een motorkap? en spatboord?
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ok, ik heb denk ik nog wel wat liggen, voor mezelf had ik alles nieuw liggen...
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed