De auto is van een vriendin, c.a. 2 jaar geleden afgekeurd op heeeeeel veeeeel roest (volgens de apk keurmeester....) ik had toen echt geen tijd en zin om er iets aan te doen (ook niet naar gekeken toen). ze had iemand anders gevonden die hem wel op wilde knappen, maar daar heeft die auto al die tijd gestaan en er nooit wat mee gedaan, behalve de spatborden die al netjes in de grondlak stonden buiten neergelegd.... die zijn dus weer mooi geroest

om een lang verhaal kort te maken, afgelopen zaterdag toch maar even gaan kijken naar t ootootje en hieronder een paar picjes van de heeeeeeele erge roest……..
goed kijken rechts langs de dorpel

Hele rand van L naar R maar is geen apk punt

Bij de C-stijl dit is nog t meeste werk, binnenzijde dorpel, plaat onder, achter en driehoekje.

En nog een hoekje in de reservewielbak van 20 cm…..
Ik schat dat ik t met een uurtje of 5 werk wel dicht heb, dan nog wat cosmetische dingen zoals staartstukjes en motorkapscharnier netjes maken, maar daar blijft t dan wel bij. Dus komend weekend na de A-markt de dolly fixen en begin volgende week weer apk erop, dan nog een paar weekjes rijden om te testen of alles werkt en door naar Frankrijk!
greetzzzzzzzzzzzz
Rusty