auto loopt niet goed olie filter?
de carb los gehaald de vlotters zitten 18 mm
dat is dus goed
in de ruimte onder de vlotter zat veel rotzooi, is nu weg
de rest daar schoon gemaakt
het onderste deel niet los gehaald of was dat wel verstandig
er zijn twee inlaten, de onderste was vrij zwart geblakerd, was wel schoon te maken
de acceleratie pomp beweegd wel en spoot ook its benzine als je er buiten iets tegen duwd.
de lucht filterkast losgehaald en deels schoon gemaakt, hier lag een klein laagje olie en veel zware drek. nu niet meer dus
alles weer in elkaar
het ging best makkelijk
probleem lbijft gelijk
hij start wel blijt pruttelen, nu wel minder dan eerst. maar als je gas geeft zakt hij in en slaat af
heeft iemand nog een idee
dank hans
dat is dus goed
in de ruimte onder de vlotter zat veel rotzooi, is nu weg
de rest daar schoon gemaakt
het onderste deel niet los gehaald of was dat wel verstandig
er zijn twee inlaten, de onderste was vrij zwart geblakerd, was wel schoon te maken
de acceleratie pomp beweegd wel en spoot ook its benzine als je er buiten iets tegen duwd.
de lucht filterkast losgehaald en deels schoon gemaakt, hier lag een klein laagje olie en veel zware drek. nu niet meer dus
alles weer in elkaar
het ging best makkelijk
probleem lbijft gelijk
hij start wel blijt pruttelen, nu wel minder dan eerst. maar als je gas geeft zakt hij in en slaat af
heeft iemand nog een idee
dank hans
Je kunt er dus niet mee rijden? Zo erg is het dus?
Dan van vooraf aan beginnen. Is er opeens iets stuk lijkt het.
Vulpijp is het zeker niet. Olie in luchtfilter etc maakt allemaal niet uit.
Hij loopt wel dus? Loopt ie op een cilinder? Dat doet ie ook bijna niets.
En reageert ie heel traag op het gaspendaal. En flink schudden.
Krijgt ie wel benzine?
ALs je flink pompt met gas pendaal loopt ie ook niet?
Trek de slag van de carburateur ff. Benzine moet om je oren spuiten.
Check vervolgens of de bougiekabels nog helemaal goed zitten.
Volgende stap is inderdaad:
-Contactnatenpunten nog goed??
-Klepspelling.
Dan van vooraf aan beginnen. Is er opeens iets stuk lijkt het.
Vulpijp is het zeker niet. Olie in luchtfilter etc maakt allemaal niet uit.
Hij loopt wel dus? Loopt ie op een cilinder? Dat doet ie ook bijna niets.
En reageert ie heel traag op het gaspendaal. En flink schudden.
Krijgt ie wel benzine?
ALs je flink pompt met gas pendaal loopt ie ook niet?
Trek de slag van de carburateur ff. Benzine moet om je oren spuiten.
Check vervolgens of de bougiekabels nog helemaal goed zitten.
Volgende stap is inderdaad:
-Contactnatenpunten nog goed??
-Klepspelling.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Vanclee mungo 1980
2cv6 club 1978
Vanclee mungo 1980
de benzien toevoer moet goed zijn die spoot uit de slang.
de bougie heb ik nagekeken tijden stationair draaien er 1 los gehaald toen sloeg hij gelijk af als ik vlug was mt opzetten liep hij weer verder dat bij alle twee. ik zal dit nog een keer helemaal na lopen
bougie schoon gepoetst
hij prutteld stationair maar als ik gas geef zak hij in hou ik dat zo dan valt de moter uit, als ik pomp dan maakt dat geen verschil bij intrappen loopt hij terug en valt uit lat ik de gaspendaal los dan prutteld hij gewoon door.
de bougie heb ik nagekeken tijden stationair draaien er 1 los gehaald toen sloeg hij gelijk af als ik vlug was mt opzetten liep hij weer verder dat bij alle twee. ik zal dit nog een keer helemaal na lopen
bougie schoon gepoetst
hij prutteld stationair maar als ik gas geef zak hij in hou ik dat zo dan valt de moter uit, als ik pomp dan maakt dat geen verschil bij intrappen loopt hij terug en valt uit lat ik de gaspendaal los dan prutteld hij gewoon door.
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1216
- Lid geworden op: za 24 feb, 2007 12:14
- Locatie: West Fryslan
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Ik lees twee zaken, er zat rommel in de vlotterbak en die heb je schoongemaakt, dan heb je toch ook wel alle sproeiers er uit gehaald en schoongemaakt?
Verder, de acceleratiepomp moet niet iets benzine geven maar een krachtige straal. Beste testen door aan de gaskabel te trekken, want dan moet de pomp ook zijn werk gaan doen. Aanzuigbuis voor deze pomp zit ook in de vlotterkamer, die kan door die rommel ook verstopt zitten.
Verder, de acceleratiepomp moet niet iets benzine geven maar een krachtige straal. Beste testen door aan de gaskabel te trekken, want dan moet de pomp ook zijn werk gaan doen. Aanzuigbuis voor deze pomp zit ook in de vlotterkamer, die kan door die rommel ook verstopt zitten.
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Ik lees twee zaken, er zat rommel in de vlotterbak en die heb je schoongemaakt, dan heb je toch ook wel alle sproeiers er uit gehaald en schoongemaakt?
Verder, de acceleratiepomp moet niet iets benzine geven maar een krachtige straal. Beste testen door aan de gaskabel te trekken, want dan moet de pomp ook zijn werk gaan doen. Aanzuigbuis voor deze pomp zit ook in de vlotterkamer, die kan door die rommel ook verstopt zitten.
Verder, de acceleratiepomp moet niet iets benzine geven maar een krachtige straal. Beste testen door aan de gaskabel te trekken, want dan moet de pomp ook zijn werk gaan doen. Aanzuigbuis voor deze pomp zit ook in de vlotterkamer, die kan door die rommel ook verstopt zitten.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 214
- Lid geworden op: ma 12 dec, 2011 17:50