Gele total loss, gewoon weer rijden!
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Hoorde daar op de meeting dat je deze pech had. Je treft het wel de laatste tijd, maar nu zou de Eend toch echt eens helemaal goed moeten zijn.
Ik had al te doen met die Fransen die een chassis stonden te wisselen, maar op een meeting een nokkenas verwisselen zou nou ook niet iets zijn waar ik op zit te wachten......
Respect, ook voor jou omdat je duidelijk niet bang bent voor vieze handen
Ik had al te doen met die Fransen die een chassis stonden te wisselen, maar op een meeting een nokkenas verwisselen zou nou ook niet iets zijn waar ik op zit te wachten......
Respect, ook voor jou omdat je duidelijk niet bang bent voor vieze handen
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Eigenlijk moeten de kleuren enz gewoon zo blijven. Oorlogs wonden, littekens van het mooie leven! Jouw verhalen eend.
Als je m weer helemaal mooi maakt is het gewoon weer een eend, nu is het helemaal JOUW eend. (personal opinion...lol)
Als je m weer helemaal mooi maakt is het gewoon weer een eend, nu is het helemaal JOUW eend. (personal opinion...lol)
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Haha, leuk dankje voor dit bericht.
Maar ik heb de boel al klaar staan om in te kleuren! (maarjah, nu nog een plek en tijd)
mooie spatborden, een prachtig motorkapje (jaja, er komt een heeele mooie op) Koplampbeugel(ne smalle, zo mooi!)
Dus eigenlijk heb ik niks meer nodig!
Maar toch enorm bedankt voor t aanbod
Maar ik heb de boel al klaar staan om in te kleuren! (maarjah, nu nog een plek en tijd)
mooie spatborden, een prachtig motorkapje (jaja, er komt een heeele mooie op) Koplampbeugel(ne smalle, zo mooi!)
Dus eigenlijk heb ik niks meer nodig!
Maar toch enorm bedankt voor t aanbod
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer: