Greetzzzz
Volgens mij kunnen we er beter "Boer zoekt 2cv" van maken, wat een hoop boeren hierrusty schreef:Maar als we jullie ideeën nou combineren?! Een andere (zwaarder te belasten bobine) en de beste ontsteking tot nu toe, en die dan i.c.m. De superbobine opvoeren tot het maximaal haalbare, hebben we dan niet een vonk van hier tot de maan? Of schiet mijn boeren verstand nou even tekort?
Greetzzzz
rusty schreef:Maar als we jullie ideeën nou combineren?! Een andere (zwaarder te belasten bobine) en de beste ontsteking tot nu toe, en die dan i.c.m. De superbobine opvoeren tot het maximaal haalbare, hebben we dan niet een vonk van hier tot de maan? Of schiet mijn boeren verstand nou even tekort?
Greetzzzz
Ik heb ook een DGnition in combinatie met deze:Thijs schreef:Na vele maanden problemen te hebben gehad met mijn Dyane op LPG heb ik de LPG-installatie laten nakijken bij een gasboer. Deze heeft wel een vette rekening opgestuurd maar niets opgelost.
De motor sloeg over en had last van backfires.
Nu had ik een paar maanden er voor een nieuwe Valeo bobine gemonteerd zodat dat niet het probleem kon zijn, dacht ik.
Na weer twee keer stil te hebben gestaan bij het tankstation na 75km rijden (dus warme bobine) was ik het zat.
Ik heb een alternatieve bobine besteld en vanavond gemonteerd.
Wat een verschil is dat!!
De auto heeft nog nooit zo goed gestart als nu. Zelfs op LPG start hij binnen 1 seconde en zonder overslaan of backfires.
De motor pakt veel beter op en hapert helemaal niet meer.
Wat een genot! Het is weer leuk om A-type te rijden!
Overigens heb ik een DGNition ontsteking.