Gister een tochtje naar Middelburg en in die luttele 250k toch zeker 0,5 liter olie verbruikt (schatting). De zoektocht ging verder, voor de zekerheid toch maar onderdruk gemeten, ik kom uit op ongeveer -10, prima dus. Daarna de brilrubbers bekeken, en ook deze lijken schoon te zijn. Nu ben ik eigenlijk een beginnend eendpersoon, dus heb ik voor de zekerheid van dat laatste (de brilrubbers) wat foto's genomen. Vinden jullie deze er 'nat' uitzien?

Is er nog een andere plek waar ik een dergelijke hoeveelheid olie kan verliezen? Op het forum stond ook dat het verstandig kan zijn eens een stukje te rijden met 'net genoeg' olie. Eerlijk gezegd, vanwege het structurele verlies van olie, moest ik soms onderweg bijvullen en dan zag ik pas wanneer de auto in ruste was hoeveel er daadwerkelijk inzat. Voordat ik gister naar Middelburg reed zat er niet ietsje pietsje meer dan de bovengrens in. Zou dat een verklaring voor zoveel verlies kunnen zijn?
Dan nog een tweede 'probleem' (uitdaging

Dit staat er op het ponskaartje, maar welke nu te halen? Het typenummer komt nooit helemaal overeen, zou http://www.franzose.de/de/Citroen-2CV/A ... /ANR10215/ deze bijvoorbeeld erop kunnen?[/quote]