ledverlichting achter
-
- Veelvuldig poster
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Deze hebben ook veel
http://www.dynamoregulatorconversions.c ... ds-etc.php
http://www.dynamoregulatorconversions.c ... ds-etc.php
diverse Citroens, wat anders.
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Hoi Bert
misschien is dit iets voor je
http://www.tanadam.nl/Artikelen/LED%20v ... ion_NL.pdf
Wat je ook kan doen is alleen voor het achterlicht ledjes in de armatuut monteren en een extra derde remlicht achter de achterruit.6 volt bolletjes gewoon laten zitten en draadjes achterlicht loshalen.
Rij je nog met met de najaarsrit van de Citroën Club Fryslân 19 oktober?
misschien is dit iets voor je
http://www.tanadam.nl/Artikelen/LED%20v ... ion_NL.pdf
Wat je ook kan doen is alleen voor het achterlicht ledjes in de armatuut monteren en een extra derde remlicht achter de achterruit.6 volt bolletjes gewoon laten zitten en draadjes achterlicht loshalen.
Rij je nog met met de najaarsrit van de Citroën Club Fryslân 19 oktober?
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Zojuist wat aankopen gedaan bij de Engelse site die AZL57 tipte!
Niet goedkoop, maar beter duur dan niet te krijgen
En ik had natuurlijk zelf kunnen gaan hobby'en, maar dat kost ook weer tijd en geld.......
Overigens moeten er om de zichtbaarheid te vergroten van de achterste knipperlichten nog wel power leds bijgezet worden
Niet goedkoop, maar beter duur dan niet te krijgen
En ik had natuurlijk zelf kunnen gaan hobby'en, maar dat kost ook weer tijd en geld.......
Overigens moeten er om de zichtbaarheid te vergroten van de achterste knipperlichten nog wel power leds bijgezet worden
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- erictej
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Re: ledverlichting achter
Heeft iemand een bouwschema om 6 volt led verlichting in elkaar te zetten
Citroen jumpy 2010
Citroen HY 1978
Citroen 2cv Azu 1957
Biod caravan uit 62
Citroen HY 1978
Citroen 2cv Azu 1957
Biod caravan uit 62
Zou eens bij harrieabc (in Huissen) gaan kijken. Op zijn site staat ook een compleet pakket voor de 2cv
Toen het bij mij niet meteen goed werkte kreeg ik prima advies (diode opnemen in schakeling) om het goed te laten werken.
Succes
Toen het bij mij niet meteen goed werkte kreeg ik prima advies (diode opnemen in schakeling) om het goed te laten werken.
Succes
Natuur roest niet...
-
- Veelvuldig poster
Er zijn ook voor 6 volt gewoon led lampjes te koop. Kostten ongeveer 5 euro per stuk. Ook beschikbaar in de kleine bajonet fittingjes . de dyane heeft in tegenstelling van de moderne eend kleine fittingen voor het achterlicht. Sinds een paar maanden heb ik in de achterlichtten van de dyane de 12 volt versie hiervan ( op een beurs in Reims kwam ik een stand tegen die ze verkocht en die had ook de 6 volt versie)
De achterlichtten van een dyane zijn in tegenstelling van een moderne eend erg klein en het 4 watt lampje doet wel zijn best maar houd niet over... Ik was ook op zoek naar led lampjes en had geen zin om het hele armentuur te moeten aanpassen. Dus ik was erg bij dat ik ze gevonden heb.
ergens op de 2cv site moeten er wel foto's van staan met een stukje
De achterlichtten van een dyane zijn in tegenstelling van een moderne eend erg klein en het 4 watt lampje doet wel zijn best maar houd niet over... Ik was ook op zoek naar led lampjes en had geen zin om het hele armentuur te moeten aanpassen. Dus ik was erg bij dat ik ze gevonden heb.
ergens op de 2cv site moeten er wel foto's van staan met een stukje
met eendige groeten,