Benzinemeter blijft op nul staan
- shorttrack
- Regelmatige poster
Benzinemeter blijft op nul staan
Hallo,
Ik weet dat dit een veel voorkomend topic is. Ik kan het antwoord alleen niet goed vinden.
Mijn benzinemeter stijgt tot de nul wanneer ik mijn eend op contact zet. Als ik de groene draad meet die onder de achterbank naar de tank gaat meet ik spanning. Betekent dit dat de vlotter kapot is of zijn er andere mogelijke problemen.
Ik haal de tank er liever niet onderuit.
Misschien dat iemand anders hetzelfde probleem heeft gehad en de oplossing weet.
alvast bedankt.
Ik weet dat dit een veel voorkomend topic is. Ik kan het antwoord alleen niet goed vinden.
Mijn benzinemeter stijgt tot de nul wanneer ik mijn eend op contact zet. Als ik de groene draad meet die onder de achterbank naar de tank gaat meet ik spanning. Betekent dit dat de vlotter kapot is of zijn er andere mogelijke problemen.
Ik haal de tank er liever niet onderuit.
Misschien dat iemand anders hetzelfde probleem heeft gehad en de oplossing weet.
alvast bedankt.
2cv special 1986
ff systematisch. Als je de groene draad waaraan je spanning hebt gemeten tegen de massa tikt, slaat de meter dan wel uit? Zo nee, benzinemeter kapot. Zo ja, check alles wat verderop zit. Te beginnen de massadraad die van het vlotterdeksel naar ergens aan je chassis zit. Als die het niet is, zul je toch de tank moeten laten zakken.
- shorttrack
- Regelmatige poster
Ik zal dan toch de tank er maar een onderuithalen. Ik probeer dit soort werk een beetje te vermijden aangezien ik thuis niet echt de geschikte middelen heb om de auto goed omhoog te zetten.
Maarja. op deze manier kan ik alles nog een goed nakijken. misschien de vlotter wat onderhoud geven als dat nodig is.
Bedankt voor de reacties
Maarja. op deze manier kan ik alles nog een goed nakijken. misschien de vlotter wat onderhoud geven als dat nodig is.
Bedankt voor de reacties
2cv special 1986
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
gewoon ff op de vulopening blazen werkt ook goed.
(ook top tip om een lange tijd stilstaan weer op te heffen met betrekking tot leeglopen benzine pompje....)
(ook top tip om een lange tijd stilstaan weer op te heffen met betrekking tot leeglopen benzine pompje....)
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- shorttrack
- Regelmatige poster
- shorttrack
- Regelmatige poster
Update.
Ben er een middag aan bezig geweest. Ik merkt dat het draadje wat van de tank naar het chassi loopt behoorlijk verroest was bij de aansluiting op de tank. Bij het doormeten kwam er maar weinig stroom doorheen. Alles eens flink opgeschuurd en weer terug aangesloten.
Maar helaas dit was niet het probleem.
Omdat ik de tank er niet goed onderuit kreeg kon de vlotter er niet uit halen en heb het maar even zo gelaten. Bij mijn vader thuis licht nog een extra tank en ga wanneer ik bij hem thuis ben er weer aan werken.
Zoals ik al zij kreeg ik de tank er niet goed onderuit. Wellicht dat ik iets niet goed heb gedaan? De tank bleef hangen tussen het chassi. Ik heb veel zitten duwen en trekken maar ik kreeg hem er echt niet onderuit. Is hier misschien een handigheidje of trucje voor?
Ben er een middag aan bezig geweest. Ik merkt dat het draadje wat van de tank naar het chassi loopt behoorlijk verroest was bij de aansluiting op de tank. Bij het doormeten kwam er maar weinig stroom doorheen. Alles eens flink opgeschuurd en weer terug aangesloten.
Maar helaas dit was niet het probleem.
Omdat ik de tank er niet goed onderuit kreeg kon de vlotter er niet uit halen en heb het maar even zo gelaten. Bij mijn vader thuis licht nog een extra tank en ga wanneer ik bij hem thuis ben er weer aan werken.
Zoals ik al zij kreeg ik de tank er niet goed onderuit. Wellicht dat ik iets niet goed heb gedaan? De tank bleef hangen tussen het chassi. Ik heb veel zitten duwen en trekken maar ik kreeg hem er echt niet onderuit. Is hier misschien een handigheidje of trucje voor?
2cv special 1986
- TomvanRooijen
- Beginner