Pruttelende motor en nu niks meer
Pruttelende motor en nu niks meer
Laatst reed ik met de geit en begon die te pruttelen, niks meer van vermogen.
Stationair draaide ze normaal, bij gas geven pruttelend en geen vermogen meer.
Nu wil ik hem terug aan de praat krijgen maar nu doet ze totaal niks meer.
Vonken heb ik en de benzine komt ook toe. ondertussen de batterij leeg gestart. Wat ik wel merk, als ik probeer te starten met choke dat er benzine loopt onderaan uit het spruitstuk (dit zou normaal zijn). Hoe krijg ik mijn schatje terug aan de praat.
2CV6 Special 1986
Stationair draaide ze normaal, bij gas geven pruttelend en geen vermogen meer.
Nu wil ik hem terug aan de praat krijgen maar nu doet ze totaal niks meer.
Vonken heb ik en de benzine komt ook toe. ondertussen de batterij leeg gestart. Wat ik wel merk, als ik probeer te starten met choke dat er benzine loopt onderaan uit het spruitstuk (dit zou normaal zijn). Hoe krijg ik mijn schatje terug aan de praat.
2CV6 Special 1986
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: za 2 jul, 2005 14:06
- Locatie: Culemborg
Boudewijn, nu krijg ik mijn schatje totaal niet meer aan de praat. Zou het kunnen dat de batterij niet meer genoeg geeft en dat de vonk niet sterk genoeg meer is?
Bull Frog Bleu, contact punten vervangen, zijn dit dan de vise platinees zoals ze zeggen bij ons? Zou ik dan niet beter een 123 ontsteking plaatsen?
Bull Frog Bleu, contact punten vervangen, zijn dit dan de vise platinees zoals ze zeggen bij ons? Zou ik dan niet beter een 123 ontsteking plaatsen?
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 632
- Lid geworden op: wo 10 feb, 2010 19:56
- Locatie: utrecht
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 318
- Lid geworden op: wo 22 feb, 2012 20:30
- Locatie: Netherlands
systematisch alles controleren één voor één ;
- ontsteking, contactpuntjes controleren, tijdstip controleren, bougies
- klepspeling
- brandstoftoevoer, brandstoffilter in de leiding, filtertje in de carburateur, sproeiers doorblazen.
Uiteindelijk heb je een brandbaar mengsel, compressie en een ontstekingsvonk op het juiste tijdstip nodig. Accu volledig opladen niet vergeten en als de motor loopt controleer dan nog of deze voldoende oplaad. Succes !
- ontsteking, contactpuntjes controleren, tijdstip controleren, bougies
- klepspeling
- brandstoftoevoer, brandstoffilter in de leiding, filtertje in de carburateur, sproeiers doorblazen.
Uiteindelijk heb je een brandbaar mengsel, compressie en een ontstekingsvonk op het juiste tijdstip nodig. Accu volledig opladen niet vergeten en als de motor loopt controleer dan nog of deze voldoende oplaad. Succes !
BARE METAL CAR