Beau, de Deux-Chevaux!
Hoi allemaal,
Even een korte update.
Beau is bijna volledig gelast op de plaatsen waar het nodig was, er ligt een nieuwe vloerplaat in aan de rechterkant en ook wat ander plaatwerk.
Nu zit ik met volgend probleem/vraag, er ontbreken heel wat bouten die ervoor zorgen dat mijn koets blijft zitten op mijn chassis. Dit zijn echter geen gewone metrische moeren. Weet iemand welke dit zijn en welk formaat dit is?
Ik had vernomen dat dit BWS (engelse schroefdraad) is, maar weet niet welke ik moet bestellen.
Aan weerskanten zitten er een stuk of 6 dacht ik.
(Hierbij een foto waar de bouten zitten)

Even een korte update.
Beau is bijna volledig gelast op de plaatsen waar het nodig was, er ligt een nieuwe vloerplaat in aan de rechterkant en ook wat ander plaatwerk.
Nu zit ik met volgend probleem/vraag, er ontbreken heel wat bouten die ervoor zorgen dat mijn koets blijft zitten op mijn chassis. Dit zijn echter geen gewone metrische moeren. Weet iemand welke dit zijn en welk formaat dit is?
Ik had vernomen dat dit BWS (engelse schroefdraad) is, maar weet niet welke ik moet bestellen.
Aan weerskanten zitten er een stuk of 6 dacht ik.
(Hierbij een foto waar de bouten zitten)

Ziet er goed uit!Pirlet schreef:Even een update,
Ik ben vandaag begonnen met het nakijken van de elektronica.
Conclusie: ALLES OPNIEUW!
Het is een warboel en prutswerk geweest door de vorige eigenaar(s) en tijd om eens proper te herdoen
VRAAGJE: heb je de hele kabelboom vervangen, of gedeeltes?
Cheers,
Gee