Ik weet dat de kans miniem is, maar zo bevalt het me prima.
Ach die 4,50 is nog wel te omzeilen hoor. Ze moeten die foto gratis geven als bewijs namelijk.robert2cv6 schreef:Mmm...een politie fotootje van mjn eend waarin ik dan 1-10 km/u te hard rijd..bv 125.. lijkt me wel leuk.
Alleen een beetje prijzige trofee..30 boete + 4,50 voor de foto.
Ik doe m'n best maar ze willen niet bijten.robert2cv6 schreef:Iemand zin in een proefzaakje?
Het verhaal zit zo.robert2cv6 schreef:Ja, Punky dat vind ik eigenlijk ook heel ondemocraties en onmensenrechterig..dat je dus bewijs tegen jezelf moet kopen.
Als je dan die 4.50 even niet heb kan je jezelf geeneens overtuigen dat er wel adequate bewijs tegen je is.
Maar ze vragen er toch echt 4.50 voor hoor. Misschien verschilt ut per regio.
Iemand zin in een proefzaakje?
Dat kan niet want boetes staan vast. Ze kunnen alleen de zaak seponeren of laten staan. Hoger maken is niet mogelijk. Als de zaak te laat bekeken wordt dan vervalt je boete zelfs. Dit was dus de truc van de TufTufClub.Lelijke Eend schreef:En bezwaar aantekenen betekent dat er een officier van justitie naar gaat kijken die kan besluiten dat het transactievoorstel (die boete is namelijk een voorstel een X-bedrag te betalen, dan zeuren zij er niet meer om en ben jij er af) te laag is. Met andere woorden: je boete kan daarom (veel) hoger worden.