Jawel.. Is veranderd.. Ook zonder in te loggen is het te lezen..Geert schreef:Maar, als je geen lid bent van I2CVFr. kun je het niet lezen .LPGo schreef:Die van mij staat hier...Bull Frog Bleu schreef:Lijkt me leuk om conversie verslag te lezen.
Vooral met foto's Daar zijn we gek op.
http://www.international2cvfriends.com/ ... f=7&t=5000
Heb je zeker niet aan gedacht, Geo ?
zoveelste BMW conversie
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: za 2 jul, 2005 14:06
- Locatie: Culemborg
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1892
- Lid geworden op: wo 6 jun, 2007 10:13
- Locatie: Wijchen
- Contacteer:
Staat een GSA bak te koop op MP.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... =lr&pos=14
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... =lr&pos=14
Schultenbräu das ist mein Bier !
Heeeuj,Boudewijn schreef:Staat een GSA bak te koop op MP.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... =lr&pos=14
Veul te ver!
Ben ondertussen in Oss geweest bij Mark Van Boekel,
Gs-4bak op de kop getikt met klauwen en nieuwe schijven .
Onder weg nr huis bij vgs gestopt voor een visa koppelingshuis.
Dus, zover staat mijn bmw-conversie...
Iemand een idee of hoe ik het gemakkelijkst de gs-bak kan bedienen?
aanpassen van de originele versnellingspook of gaat dit niet?
Moet dit misschien (altijd) met een op de bodem geplaatste versnellingspook?
Mvg Nic
voila,
een avondje kuisen, koppelingshuis en prise-as geinstalleerd, klauwen gereviseerd...
weet iemand welke bout er in het gat moet op de 2de foto?
ik dacht misschien voor achteruitrijlicht maar als ik er in kijk zie ik niets bewegen...
(of de boit is kapot
cheerio!
een avondje kuisen, koppelingshuis en prise-as geinstalleerd, klauwen gereviseerd...
weet iemand welke bout er in het gat moet op de 2de foto?
ik dacht misschien voor achteruitrijlicht maar als ik er in kijk zie ik niets bewegen...
(of de boit is kapot
cheerio!
Laatst gewijzigd door Nic op zo 14 jan, 2018 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
voor lpgo:
hier is de balansas weggelaten, had eens ergens gelezen dat je je dat afvroeg...
https://nl.wikipedia.org/wiki/BMW_HP2-serie
hier is de balansas weggelaten, had eens ergens gelezen dat je je dat afvroeg...
https://nl.wikipedia.org/wiki/BMW_HP2-serie
Nic schreef:voor lpgo:
hier is de balansas weggelaten, had eens ergens gelezen dat je je dat afvroeg...
https://nl.wikipedia.org/wiki/BMW_HP2-serie
Uiteindelijk heb ik hem ook weggelaten...
Gevonden, is idd voor de achteruitrijschakelaar. Iemand een idee hoe deze werkt? Aangezien er bij mij niets beweegt als ik hem in achteruit zet?Nic schreef:voila,
een avondje kuisen, koppelingshuis en prise-as geinstalleerd, klauwen gereviseerd...
weet iemand welke bout er in het gat moet op de 2de foto?
ik dacht misschien voor achteruitrijlicht maar als ik er in kijk zie ik niets bewegen...
cheerio!
Lpgo, heb jij een idee of er verschil is tussen de flens van 1100,1150 en 1200(tot 2010) blokken?
Mvg Nic
volgende probleem, ik heb een gs 4bak, nieuwe remschijven normaal gezien voor gs en remklauwen afkomstig van een 5bak van gs.
Nu komt de klauw te ver naar buiten, OF de schijf te ver naar binnen toe, het scheelt hem een halve cm maar toch teveel om te kunnen monteren natuurlijk.
bijgevoegd een foto, ik hoop dat het duidelijk is. heb het internet al afgeschuimd maar denderend veel is er niet te vinden.
Heeft er iemand een idee welk onderdeel niet juist is?
de remschijf heeft een totale dikte van 32mm (buitenkant flens/buitenkant remoppervlak)
Nu komt de klauw te ver naar buiten, OF de schijf te ver naar binnen toe, het scheelt hem een halve cm maar toch teveel om te kunnen monteren natuurlijk.
bijgevoegd een foto, ik hoop dat het duidelijk is. heb het internet al afgeschuimd maar denderend veel is er niet te vinden.
Heeft er iemand een idee welk onderdeel niet juist is?
de remschijf heeft een totale dikte van 32mm (buitenkant flens/buitenkant remoppervlak)
remklauwen zijn van een GSA, die passen niet op een GS bak omdat de differentieel assen anders zijn. Misschien de assen overzetten van de GSA bak in de GS bak, maar ik weet niet of dat uitwisselbaar is, denk het wel maar nog nooit gedaan.
Dat gat aan de linker zijkant is inderdaad om een sensor in te monteren voor de achteruitrijlichten.
Dat gat aan de linker zijkant is inderdaad om een sensor in te monteren voor de achteruitrijlichten.