@ Thijs, ik heb je zojuist een PM gestuurd..
@ Ronald, je verwoord precies mijn dilemma's..
en inderdaad ik ben maar een hobbyist die anderen wil helpen.. waardoor ik echter
aansprakelijk gesteld kan worden... Echter kan bij mijn ontsteking de originele ontsteking blijven zitten (of de 123) en d,m.v. een schakelaartje zou je kunnen onmiddellijk over kunnen schakelen naar de originele ontsteking en dus niet stil vallen..
Verder zou ik al mijn ontstekingen kunnen verkopen als zijnde 2e hands omdat ik ze altijd eerst zelf test in mijn eigen auto voordat ik verstuur...
Bouwpakketjes zie ik inderdaad niet zitten.Er komt echt wel een knap staaltje soldeer werk bij kijken. Bij Megasquirt kan dit ook maar er worden veel slecht in elkaar gesoldeerde ecu verkocht die dan weer niet (goed) werken waardoor het lijkt alsof het product niet goed is....
1-2-SPARK Mijn eigen ontwikkelde electronische ontsteking.
-
- Veelvuldig poster
-
- Beginner
-
- Regelmatige poster
ik rij al jaren in zowel mijn pickup eend als mijn dyane met de ontsteking van LPGO - ben ZEER TEVREDEN !! hiermee. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt LPGO aansprakelijk te stellen bij het mogelijke uitvallen van deze ontsteking. Ik had in het begin een probleem, dat LPGO kostenloos opgelost heeft - super service.
Weliswaar 1x stilgestaan langs de snelweg, maar dat kwam absoluut niet door de ontsteking maar door het beruchte kogeltje van de vlotter dat aan de wandel was van mijn nieuwe gereviseerde carburateur uit Zutphen (u weet wel).
kortom : nogmaals dank aan LPGO voor deze prachtige ontsteking
Weliswaar 1x stilgestaan langs de snelweg, maar dat kwam absoluut niet door de ontsteking maar door het beruchte kogeltje van de vlotter dat aan de wandel was van mijn nieuwe gereviseerde carburateur uit Zutphen (u weet wel).
kortom : nogmaals dank aan LPGO voor deze prachtige ontsteking

BARE METAL CAR
- dimi_v
- Regelmatige poster
Re: 1-2-SPARK Mijn eigen ontwikkelde electronische ontsteking.
niet meer van toepassing 

2CV6 - 206cc - Megane estate
en nu ook een Peugeot 504
en nu ook een Peugeot 504