isolatie
-
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
Hmmm ik heb het ook als opvulling van mijn stoelen gebruikt zit best lekkerDre schreef:Het maakt niet uit welke doe-het-zelf zaak.
Iedereen heeft het in huis.
Ik heb bizon contactgel gebruikt , insmeren , plakken en vast.
Isoleerd geluid en ook een goed deel isolatie.
Het brand niet maar smelt.
Het is in elke vorm te knippen , een kind kan de was doen.
Maar is zon standaard bekleding voor je motorkap niet beter, is wel stuk duurder anders neem ik gewoon deze noppen.
-
- Veelvuldig poster
heeft er iemand al ervaring met die speciale dempingssets voor eenden (ben even de naam kwijt, maar ze verkopen het ook bij custom cars & classics in Ede) ben wel benieuwd naar ervaringen uit de praktijk, zeket omdat 't niet echt goedkoop is...
greetz Rusty
greetz Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
ja die bedoel ik!, maar je hebt natuurlijk altijd nog bverschil tussen geluid van trillingen van plaatwerk(die dus duidelijk gestopt worden door de noise killer) en trillingen in de lucht, ik kan me voorstellen dat een eiermatje meer geluid absorbeert en dat de noisekiller matjes beter trillingen van het plaatwerk dempen, maar wie heeft er ervaring mee?
greetings Rusty
greetings Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Gebruiker
[quote="Menno2cv1964"]Ik dacht Chateau 2cv een demo-eend had waar zo'n set van Noisekiller inzit. Misschien kan je een proefritje gaan maken?[/quote]
Inmiddels zijn er al heel wat Eenden bij Chateau Deux Chevaux uitgevoerd met deze mattenset. Het verschil is wel degelijk te merken, lees: er is eigenlijk geen overeenkomst meer. Het mag dan wel duur zijn, maar het is brandvrij, neemt geen vocht op en de delen in de auto hoef je ook niet vast te plakken.
Kortom, kost wat maar dan heb je ook wat !!
Inmiddels zijn er al heel wat Eenden bij Chateau Deux Chevaux uitgevoerd met deze mattenset. Het verschil is wel degelijk te merken, lees: er is eigenlijk geen overeenkomst meer. Het mag dan wel duur zijn, maar het is brandvrij, neemt geen vocht op en de delen in de auto hoef je ook niet vast te plakken.
Kortom, kost wat maar dan heb je ook wat !!
-
- Gebruiker