En Punky, je hebt gelijk, een klusje van niks.

LE, je ziet het, dat bijvijlen zou niks voor mij zijn. En ik ben niet eens blond.
Stom vraag maar als je de schroef eruit hebt hoe krijg je dan de rest van het slot eruit, gewoon trekken?eriq schreef:Hallo,
Ik heb een probleem met het slot van mijn kofferbak. Ik kan deze nl wel gewoon op slot doen, maar met een simpele druk-en-draai-beweging heb je de kofferbak zo open. Ik heb begrepen dat het probleem vrij vaak voorkomt en ik vraag me af of het simpel op te lossen is.
gr
Eriq
Hmmm, misschien zit hier mijn probleem ik heb de schroef achteruit het slot gedraaid (met een heleboel IMAL ik maak alles losMenno2cv1964 schreef:Niet eens nodig, als je de klink eraf pakt en op zn kop houdt valt het er zo uit.
Zoiets zit er aan de beugel die op de koets zit. Die kun je wel iets bijwerken, zodat hij daar wat beter houdt.Frank Deusjevoo schreef:Is het niet mogelijk om in dat beugeltje een heel klein opwippend randje te maken zodat als je het slot dichtdraait, dat je dan een soort van klik voelt, of, misschien wel hoort...?
Frank Dekkers
Goeie tip. Het is het proberen waard hè.