dacht vandaag het stuurhuis in elkaar te zetten maar het lager past niet. De binnen diameter is te klein en de buiten diameter is te groot. Heb het spul mee gegeven met pa. Zijn buurman is handig met zn draaibank om het een en ander pas te maken.
Toen maar wat delen schoongemaakt en geschilderd.
En nog even naar de draadboom gekeken. ik vond nog een halve draadboom tussen de onderdelen, waar mee ik de draadboom die ik wil gebruiken kan repareren. Ee bundel met 5 draden met de oogjes die aan de lichtschakelaar hoort is halverwege af geknipt aan die halve draadboom zit die bundel nog wel dus die moet ik even over zetten.
Morgen alleen even meten welke kleur stekker bij welk draadje hoort.
Het valt me wel op dat er in de 3 draadbomen allemaal verschillende kleuren draad zijn gebruikt. De kleuren van de stekkers komen wel aardig overeen.
Ik zat nog even te kijken welke schakelaar waar hoort. waar ik op uit kom is rechts boven 2 rode lampjes 1 voor oliedruk en 1 voor remvloeistof. daar onder een knop om het lampje te testen van de remvloeistof. Daar onder knop voor ruitenwisser.
Daar onder de pomp voor de sproeier.
Links onder het dashbord kunnen 4 lampjes. ik denk dat er normaal 2 zitten en 2 bind kapjes. 1x voor knipperlicht en 1x voor grootlicht. Dan komt er bij mij nog een 3e bij voor alarmlicht en en de alarmlichtschakelaar komt dan links aan de zijkant.
Mistlamp komt er niet op.