Oliedruksensor vervangen zonder aftappen olie?
Oliedruksensor vervangen zonder aftappen olie?
Ik denk dat mijn oliedruksensor kapot is, en heb al een nieuwe gekocht. Nu vraag ik mij af of ik eerst olie moet aftappen voordat ik hem kan vervangen....
groetjes, Michiel
groetjes, Michiel
-
- Regelmatige poster
Zo, ik heb me maar even geregistreerd..
Aha, nu snap ik het. Ik zat al in de Haynes te kijken maar daar kon ik het niet goed op zien. Ik heb een Ami 8 en kan er niet zo makkelijk bij. Vandaar dat ik het eerst even wilde checken op dit forum. Bedankt voor de antwoorden. Morgen ga ik de sensor vervangen en hopelijk is dan mijn olielekkage over...
Aha, nu snap ik het. Ik zat al in de Haynes te kijken maar daar kon ik het niet goed op zien. Ik heb een Ami 8 en kan er niet zo makkelijk bij. Vandaar dat ik het eerst even wilde checken op dit forum. Bedankt voor de antwoorden. Morgen ga ik de sensor vervangen en hopelijk is dan mijn olielekkage over...
Ik heb de sensor vervangen en de lekkage is over! Bedankt voor de tips. Er kwam overigens nog best wel wat olie uit. Gelukkig had ik een stuk karton onder de auto gelegd
Verder voorbereidingen getroffen voor Schotland: motor en bakolie ververst, doorgesmeerd, carburateur en sproeiers schoongemaakt, kleppen gesteld. Hij rijdt weer als vanouds! Op naar Kelso!
Verder voorbereidingen getroffen voor Schotland: motor en bakolie ververst, doorgesmeerd, carburateur en sproeiers schoongemaakt, kleppen gesteld. Hij rijdt weer als vanouds! Op naar Kelso!