conversie naar Charleston geel zwart
- Erikjan
- Heavy user
- Berichten: 2181
- Lid geworden op: za 14 okt, 2006 21:55
- Locatie: boskoop
- Contacteer:
Re: conversie naar Charleston geel zwart
De verhouding pullys moet ongeveer 1:2 zijn dan draait hij genoeg toeren voor ongeveer 0,5 bar druk. De pullys op de compressor is daarbij de kleinste
Verstuurd vanaf mijn 22101316G met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn 22101316G met Tapatalk
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1964
- Lid geworden op: di 7 sep, 2010 09:17
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: conversie naar Charleston geel zwart
wat een leuk verslag van de ontsteking. Echt diy uitzoeken en aanpassen.
Doe ik je niet na.
Gr Rob
Doe ik je niet na.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
- Erikjan
- Heavy user
- Berichten: 2181
- Lid geworden op: za 14 okt, 2006 21:55
- Locatie: boskoop
- Contacteer:
Re: conversie naar Charleston geel zwart
Robm thanks maar het is niet ingewikkelder als jou projecten hoor. Uiteindelijk als je weet hoe het werkt is het eigenlijk vrij makkelijk.
1400km afgelegd roadtrip door Slovenië op weg naar de meeting. We zijn de eerste eenden tegen gekomen inmiddels.
Injectie blijft goed werken gelukkig was wel een gok om na 3 weken testen zn rit te maken. Was een beetje bang voor het geprinte verloopstuk en de warme temperaturen. Heb 2 reserve mee waarvan 1 in nylon geprint. Maar het verloop heeft geen krimp. Heb de dikke verpakking er onder zitten als warmte isolator naar het spruitstuk.


Verstuurd vanaf mijn 22101316G met Tapatalk
1400km afgelegd roadtrip door Slovenië op weg naar de meeting. We zijn de eerste eenden tegen gekomen inmiddels.
Injectie blijft goed werken gelukkig was wel een gok om na 3 weken testen zn rit te maken. Was een beetje bang voor het geprinte verloopstuk en de warme temperaturen. Heb 2 reserve mee waarvan 1 in nylon geprint. Maar het verloop heeft geen krimp. Heb de dikke verpakking er onder zitten als warmte isolator naar het spruitstuk.


Verstuurd vanaf mijn 22101316G met Tapatalk
Re: conversie naar Charleston geel zwart
Prachtig project en heel leuk om van begin tot eind te lezen. Heel veel plezier en dank je wel voor het delen.
- Erikjan
- Heavy user
- Berichten: 2181
- Lid geworden op: za 14 okt, 2006 21:55
- Locatie: boskoop
- Contacteer:
Re: conversie naar Charleston geel zwart
Goed nieuw en slecht nieuws.
Het slechte is dat de lambda sensor het niet meer doet. Heb hem nu even uitgeschakeld. Merk er met rijden niets van. Volgende week een nieuwe halen.
Het goede nieuws de compressor is binnen

Nu bedenken hoe ik het ga monteren.

Verstuurd vanaf mijn 22101316G met Tapatalk
Het slechte is dat de lambda sensor het niet meer doet. Heb hem nu even uitgeschakeld. Merk er met rijden niets van. Volgende week een nieuwe halen.
Het goede nieuws de compressor is binnen


Nu bedenken hoe ik het ga monteren.


Verstuurd vanaf mijn 22101316G met Tapatalk
- André Post
- Heavy user
- Berichten: 2184
- Lid geworden op: vr 8 apr, 2005 20:27
- Locatie: Beverwijk
Re: conversie naar Charleston geel zwart
Ik heb in mijn Mehari een AEM fuelratio indicatie setje zitten, de daarbij geleverde sensor was ook al snel niet goed meer.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
- Erikjan
- Heavy user
- Berichten: 2181
- Lid geworden op: za 14 okt, 2006 21:55
- Locatie: boskoop
- Contacteer:
Re: conversie naar Charleston geel zwart
Deze sensor was een van Bosch normaal zou dat wel goed moeten zijn. Denk gewoon pech.
Verstuurd vanaf mijn 22101316G met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn 22101316G met Tapatalk
- Erikjan
- Heavy user
- Berichten: 2181
- Lid geworden op: za 14 okt, 2006 21:55
- Locatie: boskoop
- Contacteer:
Re: conversie naar Charleston geel zwart
Vandaag weer wat gereedschap in mn schuurtje geplaatst van uit de opslag. Na onze verhuizing heb ik nu wat minder sleutel ruimte helaas maar wel naast het huis en van mij zelf ipv huren.
De ruimte is nu verdeeld over een schuurtje en de garage.
Het is een schuurtje van 3 bij 3 waar het banden apparaat nu in staat en de pers kolomboor en draaibank je. Later komt de straalkast er nog bij. Ben blij dat ik na 2 jaar eindelijk weer bij mn apparaten kan
in de garage is de sleutelruimte met de werkbank.


Verstuurd vanaf mijn 22101316G met Tapatalk
De ruimte is nu verdeeld over een schuurtje en de garage.
Het is een schuurtje van 3 bij 3 waar het banden apparaat nu in staat en de pers kolomboor en draaibank je. Later komt de straalkast er nog bij. Ben blij dat ik na 2 jaar eindelijk weer bij mn apparaten kan

in de garage is de sleutelruimte met de werkbank.



Verstuurd vanaf mijn 22101316G met Tapatalk
-
- Gebruiker
- Berichten: 61
- Lid geworden op: vr 4 nov, 2022 16:50
Re: conversie naar Charleston geel zwart
mooie klusplek