Probleem met remlichten...
Probleem met remlichten...
Mijn Eendje heeft problemen met de remlichten... heb onlangs de stoplichtschakelaar (dat blokje boven het pedaal) vervangen, en nu had ik gedacht nergens meer last van te hebben. Helaas blijkt dat niet het geval... als ik "normaal" de rem intrap branden de lampen niet, tik ik heel vaak en heftig dan wel... maar zo kan ik uiteraard niet tijdens het rijden remmen.
Heeft iemand een idee wat het probleem is en hoe ik dit op kan lossen? Kan uiteraard richting garage rijden, maar wil eens trachten zelf kleine problemen te verhelpen...
Heeft iemand een idee wat het probleem is en hoe ik dit op kan lossen? Kan uiteraard richting garage rijden, maar wil eens trachten zelf kleine problemen te verhelpen...
Citroen 2Cv4 Special '78 / Citroen C1
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Gesmeerd? Meestal doen verbindingen het niet omdat er smeer tussen zit, deze haal je dan met contactspray o.i.d. weg. Waarmee heb je gesmeerd dan?Joen schreef:Het probleem is opgelost... heb de stekkertjes gesmeerd zodat deze goed contact maken met de schakelaar, en tot nu toe doen ze het weer perfect.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
CitRoel schreef:Gesmeerd? Meestal doen verbindingen het niet omdat er smeer tussen zit, deze haal je dan met contactspray o.i.d. weg. Waarmee heb je gesmeerd dan?Joen schreef:Het probleem is opgelost... heb de stekkertjes gesmeerd zodat deze goed contact maken met de schakelaar, en tot nu toe doen ze het weer perfect.
Contactspray... Het welbekende blauwe busje WD4o heb ik gebruikt. Hoop dat dit de juiste oplossing is cq. was!?
Citroen 2Cv4 Special '78 / Citroen C1