In augustus 2004 werd mijn half gesloopte AZ uit "55" verhuisd van mijn toenmalig adres naar de garage van mijn oma in afwachting tot tijd en zin om er iets mee te gaan doen...(met dank aan Ed Schaap voor de nodige hulp

A.p.k. was verlopen en bodem was rot verder niks eigenlijk, maar het beestje zag er niet uit..

Nu eindelijk vakantie, en vol goeie moed maar eens gaan kijken, en de koets eraf gehaald, ff schuren en in de owatrol soppen en huppakee....
NOT!

Na uren schuren met mijn vader en mijn vriend was er uiteindelijk wat 50 jaar ouwe tectyl van het chassis af en werdt het al wat toonbaarder en duidelijk wat er tevoorschijn kwam...chassis ziet er goed uit en de rest eigenlijk ook wel, alleen de rubbers tussen de veerpotten waren vermurbt en de rubberen delen van de remleiding, waren ook ver heen.....conclusie:
we gaan hem maar helemaal uit mekaar halen..assen en alles van het chassis af, dat stond ons dus morgen te wachten....hahaha en welke verassingen we daar tegenkomen ben ik ook eens benieuwd naar...

De benzine tank er ook maar meteen afgehaald, en waarschijnlijk mag hij er ook niet meer terug op, aangezien het een ijzeren is en ik meen me vaag iets gelezen te hebben dat dat niet meer mag??
Weet iemand hier meer over...?
Ow ja, heeft iemand enig idee bij wie ik er voor technische vragen en hulp bij b.v. het maken van veerpotten en dergelijke ik bij terecht kan, de meeste garages die ik ken liggen allemaal boven in NL in ikke zit in limburg, ik kan veel (en dat met twee linkerhanden

Wordt vervolgt!