Is mijn bak kapot? en tips graag

Alle vragen over het reviseren van een versnellingsbak kun je hier stellen.
backfire
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door backfire » di 8 nov, 2005 23:16

Ik wel, misschien blijft t bij die ene keer of misschien ga ik t nog leuk vinden. :D

twan
Beginner
Beginner

Bericht door twan » wo 9 nov, 2005 07:58

Zo te horen is het in iedergeval een complex en tijdrovend karwei. Misschien voor de zekerheid tocfh maar een goede tweedehands bak erbij kopen. Weet iemand hier een adresje voor? Het is volgens mij niet te "zien"of een bak goed is. Dus als er een betrouwbaar iemand is die goede bakken verkoopt. Let me know.

Twan

leo top
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door leo top » wo 9 nov, 2005 08:46

twan schreef:Zo te horen is het in iedergeval een complex en tijdrovend karwei. Misschien voor de zekerheid tocfh maar een goede tweedehands bak erbij kopen. Weet iemand hier een adresje voor? Het is volgens mij niet te "zien"of een bak goed is. Dus als er een betrouwbaar iemand is die goede bakken verkoopt. Let me know.

Twan
Ligt er natuurlijk aan waar je woont, maar met Ron van der Berg ( www.eendimport.nl ) in Kraggenburg, (NOP) heb ik bijzonder goede ervaringen, als hij zegt dat iets goed is, dan is dat ook zo. Niet het allergoedkoopste, maar zeker niet de duurste. En hij zet prima koffie.

Gast

Bericht door Gast » wo 9 nov, 2005 17:00

Ik woon in Limburg, dus graag iemand die dichterbij zit

twan

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » wo 9 nov, 2005 19:22

Oh, ik zie net dat er idd iets in die vraagbaak staat ja :oops:

Maar als de binnenkant van die versnellingsbak niet compleet an gort is, hoeft er alleen een andere achterplaat op en nieuwe olie in.
Afblijven.

Plaats reactie