Lifehammer

Alles in, over, rond en op de koets.
the Nosepicker
Moderator

Bericht door the Nosepicker » vr 11 nov, 2005 23:48

backfire schreef: op zijn kop en tussen twee bomen geparkeert

via achterklep :)
Daar staat die 2e boom? :( Ik heb een electrische blikopener op mijn sigarettenaanstekerplugje aangesloten voor als ik op de kop lig. Wat dat betreft is zo'n echte ouderwetse eend met een rotte bodem toch de meest veilige auto! :wink:
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

backfire
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door backfire » vr 11 nov, 2005 23:49

:lol: :lol:

Dre
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door Dre » za 12 nov, 2005 09:59

Ik heb zelf een seen ongeluk gehad met de duck.
Ik werd aangerden aan de linkerkant, had gelukkig geen gordel om, mijn stoel was nog maar 10 cm breed.
Mijn ervaring is dat een lifehammer nix geen zin heeft in de eend, wil je toch iets om je dak open te snijden wat dacht je van een stevig mes?

Dre
Ben ook nog orchideeendokter :)

Transat
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Transat » za 12 nov, 2005 10:35

Als ik de foto hieronder zo eens bekijk, dan kun je beter een uitvaartverzekering dan een lifehammer regelen :? Die Amerikaanse bakken zijn toch wel èrg veel groter dan onze Eend :roll:
Afbeelding
(Voor wallpaper kun je beter de grote versie van deze foto kiezen: http://forums.autoweek.com/servlet/Jive ... n%20sf.jpg)

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » za 12 nov, 2005 15:34

Leuk desktop, ik heb hem toegevoegd. helaas staat ie nogal rechtsonder op m'n desktop en als ik er een andere wallpaper overheen plak, blijft 'ie gewoon staan. Hoe krijg ik het kreng weer weg ?
Afblijven.

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » za 12 nov, 2005 20:51

Lelijke Eend schreef:Leuk desktop, ik heb hem toegevoegd. helaas staat ie nogal rechtsonder op m'n desktop en als ik er een andere wallpaper overheen plak, blijft 'ie gewoon staan. Hoe krijg ik het kreng weer weg ?
Aanvulling: ik heb het ding reeds weg gekregen ! Hij doet het nu zoals ik vind dat hij het zou moeten doen :D
Afblijven.

Transat
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Transat » di 15 nov, 2005 20:29

Goed gedaan LE :wink:
Best een leuk topic hoor, over die lifehammer, maar ik vond die foto gewoon erg mooi! :lol:

Plaats reactie