Was dus wel inclusief versturen..
Weet je nog wat je betaald hebt?
Wat ik betaalde klopt wel met de prijzen zoals op zijn website.
Foto van de flenskit van www.pp-2cv.be
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
lijkt me ook erg duur! 'k heb de tellers dus losgekocht:
bij fakkert electronica..olie temp. + voltmeter en olie druk meter...setje voor € 40,- (goedkopie.. met mooi ligt erin)
dan de kosten van de flens en verloopdraad en klaar!
bij fakkert electronica..olie temp. + voltmeter en olie druk meter...setje voor € 40,- (goedkopie.. met mooi ligt erin)
dan de kosten van de flens en verloopdraad en klaar!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
De foto op de site heeft me een beetje om de tuin geleid, ik dacht namelijk dat het een heel huis was. Dit is zeker geen ramp, maar nu weret ik dat tenminste.Caleana schreef:Deze flens zet je vast met een meegeleverde moer op de bestaande schroefdraad waar voorheen het oliefilter op zat.
Op die moer zit aan de andere kant (van het blok af dus) weer een schroefdaad waarop je weer het (nieuwe) oliefilter schroeft.
Bij monteren van de sensors op de flens past het i.v.m. de remkoelbuizen (als die er nog zitten) het beste met de druksensor rechtsonder en de temp sensor linksonder als je tegen het blok aankijkt.
Bij mij drukt de tempsensor een beetje in die buis..maar dat geeft niet.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
mijn oliedruk sensor is bij het monteren gebroken. Eigen schuld overigens, want ik draaide gewoon te strak het snoertje eraan. Weet iemand waar je een losse oliedruk sensor kan kopen. Bij pp 2cv.be vind ik het bestellen een beetje omslachtig.
Is in Nederland ook zo'n sensor met een waarde van 0 - 7 cm2 te koop?? Op internet kan ik het niet vinden.
Bijvoorbaat dank voor de informatie.
Henny
Is in Nederland ook zo'n sensor met een waarde van 0 - 7 cm2 te koop?? Op internet kan ik het niet vinden.
Bijvoorbaat dank voor de informatie.
Henny
Zit bij mij ook een onderdelenzaak om de hoek (Habre Automaterialen) die metertjes (0-120) verkoopt en ongetwijfeld dan ook de sensoren...
0-7 kg/cm2 sensors zijn volgens mij ook niet zo moeilijk te sourcen..
Reden dat ik alles in 1 keer bij .be kocht is dat ik dan niet alles moest gaan matchen. Maar moet wel mogelijk zijn..volgens mij allemaal gangbare/standaard onderdelen (behalve de flens en moer zelf dan)
Robert
0-7 kg/cm2 sensors zijn volgens mij ook niet zo moeilijk te sourcen..
Reden dat ik alles in 1 keer bij .be kocht is dat ik dan niet alles moest gaan matchen. Maar moet wel mogelijk zijn..volgens mij allemaal gangbare/standaard onderdelen (behalve de flens en moer zelf dan)
Robert