Functie knopje?
-
- Regelmatige poster
eerste knopje is: Achterruitverwarming kan niet missen
tweede knopje is: alarm lichten
het andere knopje boven de ruitensproeier is voor de remdruk te testen. als je hem indrukt gaat er een rood lampje ter controle branden. Brand deze niet dan is of het lampje kapot of er is iets mis met je remsysteem
tweede knopje is: alarm lichten
het andere knopje boven de ruitensproeier is voor de remdruk te testen. als je hem indrukt gaat er een rood lampje ter controle branden. Brand deze niet dan is of het lampje kapot of er is iets mis met je remsysteem
Citroen 2CV Dolly XG-BF-84
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Nee hoor is duidelijk alarmlichten ik heb het knopje zelf (duitse eend) en dan gaan echt mijn alarmlichten aan. Mist achterlicht zit bij mij bij dat knopje voor de remsysteem.Tom Duckpower schreef:is toch echt het mist-achterlichtknopje hoorDelfosso schreef: tweede knopje is: alarm lichten
@ edwin: is het dashboard wel eens schoongemaakt
Citroen 2CV Dolly XG-BF-84
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
mijn eend (Special) had dat knopje ook, en daarop staat het symbool van het mistachterlicht:Delfosso schreef:Nee hoor is duidelijk alarmlichten ik heb het knopje zelf (duitse eend) en dan gaan echt mijn alarmlichten aan. Mist achterlicht zit bij mij bij dat knopje voor de remsysteem.
Alarmlichten heeft een driehoekje als symbool. Lijkt mij dus sterk dat er een mistachterlichtknopje gebruikt gaat worden als alarmlichtknopje
Mijn vader heeft een een Club-dashbord in zijn Charleston, en daar zit op dezelfde plek als de eend van Edwin het knopje voor mistachterlicht.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
2003 Audi A2 1.4i
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
kijk, dat verklaard een boel..
Ik ga daarom ook niet af op de plaats van het knopje, want die kunnen best verschillen. Ik ga uit van het plaatje op het knopje. Bij de eend van mijn vader zit toevallig op die plek dezelfde schakelaar .
De plaats verschilt per eend en per dashboard. In het instructieboekje dat ik heb liggen verschillen de plaatsen van de knoppen ook.
Maar zoals ik al zei, als je uitgaat van het plaatje op het knopje zou het voor het mistachterlicht zijn.
Daarbij denk ik niet dat je een mistachterlicht schakelaar kunt gebruiken om alarmlichten (of "kijk-ik-sta-verkeerd-lichten") aan en uit te laten gaan.
Ik ga daarom ook niet af op de plaats van het knopje, want die kunnen best verschillen. Ik ga uit van het plaatje op het knopje. Bij de eend van mijn vader zit toevallig op die plek dezelfde schakelaar .
De plaats verschilt per eend en per dashboard. In het instructieboekje dat ik heb liggen verschillen de plaatsen van de knoppen ook.
Maar zoals ik al zei, als je uitgaat van het plaatje op het knopje zou het voor het mistachterlicht zijn.
Daarbij denk ik niet dat je een mistachterlicht schakelaar kunt gebruiken om alarmlichten (of "kijk-ik-sta-verkeerd-lichten") aan en uit te laten gaan.
2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
mistachterlicht kan aan de massa liggen...
roest nog wel eens op het punt waar de lamp aan de bumper hangt.
Draad kan ook los zitten...
Is een kwestie van meten..
Knop indrukken, en kijken of er spanning op de draad staat bij de lamp.
Ik weet niet of de rest van de verlichting daarvoor aan moet staan.
Succes
roest nog wel eens op het punt waar de lamp aan de bumper hangt.
Draad kan ook los zitten...
Is een kwestie van meten..
Knop indrukken, en kijken of er spanning op de draad staat bij de lamp.
Ik weet niet of de rest van de verlichting daarvoor aan moet staan.
Succes
2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
kan heel goedpcrodent schreef:Kan het kloppen dat ik wel het knopje heb maar niet de lamp?
Ik heb namelijk achterop de auto nog niets kunnen bespeuren dat op een mistlicht lijkt...
bij mij lag de lamp achterin de eend.
2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i