jep das waar,Ramon2cv schreef:10 liter op 100 km is niet zuinig
maar het rijd
maar ik ben blij dat ie met die aanpassing nu maar 7 liter verbruikt
co moet je eigenlijk niet naar kijken hoor, alleen maar op apk.Ramon2cv schreef:ik heb vandaag ook een meting laten doen, en de meter van het mengsel gaf iets van 200 aan en dat was erg goed zij die man,
de co waarde was 3keer ruk stond op bijna 6000 terug gedraaid naar 1900
In Den Haag kun je nu ook testen of je CO-waarde oké isRamon2cv schreef:de co waarde was 3keer ruk stond op bijna 6000 terug gedraaid naar 1900
DEN HAAG/AMSTERDAM - Den Haag gaat experimenteren met 'fijnstofflitspalen'. Via de palen worden voertuigen met een te vervuilende uitstoot geregistreerd. Het project begint op de Stille Veerkade, de smerigste straat van Nederland.
Bij het experiment wordt een apparaat ingezet dat zowel de uitstoot van koolstof als van koolstofdioxide meet. Het is ontwikkeld door de TU Delft. Santbergen weet nog niet of de gemeente boetes gaat uitdelen.
Je kunt altijd hopen, maar ik vrees het ergste voor je. Onze andere geniale uitvinding de flitskast van de NL firma Gatso staat nu ook op meerdere lokaties in Belgie.flusc schreef:nou jah zolang die dingen niet naar Belgie komen is het goed