Wat is dit?
-
- Heavy user
Wat is dit?
Zaterdag leuk met de eend op weg, kwam alleen halverwege iets op mijn voet terecht. Ik dacht eerst dat het van onder het dashboard weg kwam, om kabels heen zat of weet ik veel, maar dat kan het niet zijn. Tweede optie is dat het stoelrubbers zijn, maar ik kan niet onder de stoel kijken omdat er andere stoelhoesjes op zitten en zo'n rubber kan dan nauwelijks bij mijn voet komen zou ik zeggen. Weten jullie wat het is, en waar ik het terug moet stoppen? En, kan het kwaad als het er niet in zit?
Foto is wat donker, maar had geen tijd meer om m uit de schuur te halen.
Foto is wat donker, maar had geen tijd meer om m uit de schuur te halen.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
Ja maar dan moet ik éérst die stoel eruit slopen, dan die VRESELIJKE halfordsbekleding eraf halen [tis een soort sok ofzo] dan de oude bekleding eraf halen en dan nog wat daaronder zit... en dan nog 't hele zaakje terugzetten, dus ik wacht wel gewoon tot de helft eruit ligt, of tot de zomer als ik 't ding toch uit elkaar haal
Kijk als 't nou iets was waar je moeilijk zonder kon...
Kijk als 't nou iets was waar je moeilijk zonder kon...
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
van de onderkant kom je er zo bij. Is dus een kwestie van stoel eruit halen en ondersteboven te leggen.
dat haakje wat er niet aanzit zit hws in het frame (is het grotere haakje van de 2).
Met een rubbertje minder merk je niet zoveel. Tenzij ze er nu met bosjes tegelijk uitvallen.
dat haakje wat er niet aanzit zit hws in het frame (is het grotere haakje van de 2).
Met een rubbertje minder merk je niet zoveel. Tenzij ze er nu met bosjes tegelijk uitvallen.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
volgens mij is dit een nieuw setje jute?
want normaal is het zo dat als je portemonee uit je zak glijdt, dat ie meteen ergens achter je bank verdwijnt, lol.
Greatnix Spookeend
want normaal is het zo dat als je portemonee uit je zak glijdt, dat ie meteen ergens achter je bank verdwijnt, lol.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Inderdaad, het was een advertentie voor doorlopende jute-dingeze. Ik geloof 20 euro per paar en ge kon ook nog rekkers aan een voordelige prijs erbij krijgen.flusc schreef:Hé ! lopen die banden van jute gewoon door?? want bij mij zijn het per bank 4 stukken stof! en das knap vervelend
Als ik aan het interieur toe ben (moet nog beginnen met restauratie), dan ga ik me toch ook wel zo'n jutes installeren. Toch een pak comfortabeler dan die in twee delen, lijkt me.
-
- Veelvuldig poster
in de casper en hobbes eend heb ik voor het kamperen 2 delige stoeltjes gemaakt.
Omdat de doorlopende stof ook steun geeft aan de gehele stoel heb ik bij een zeilmaker een stevige deelbare rits erin laten zetten.
Dit systeem bevat me zeer goed.
In het nette setje stoeltjes en bankje heb ik ( ja de orginele groen stoffen!) bekleding en rubbers voor nieuw vervangen. Het verschil merk je wel tussen de oude en nieuwe rubbers...
Omdat de doorlopende stof ook steun geeft aan de gehele stoel heb ik bij een zeilmaker een stevige deelbare rits erin laten zetten.
Dit systeem bevat me zeer goed.
In het nette setje stoeltjes en bankje heb ik ( ja de orginele groen stoffen!) bekleding en rubbers voor nieuw vervangen. Het verschil merk je wel tussen de oude en nieuwe rubbers...
met eendige groeten,
-
- Heavy user
Ik heb de beide voorstoelen eruit gehaald, maar er mistte nergens een rubbertje. Tenminste, niet voor zover ik het kon zien. Ik heb 't nu lekker op de keukentafel liggen, en laat 't maar zo. Mijn jute loopt BTW ook door, maar 't zit aan elkaar vast genaaid.
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break