bestuurdersstoel naar achteren?
bestuurdersstoel naar achteren?
hallo, een vraag, ik wil mijzelf een 2cv aanschaffen, heb een stukje gereden maar vond dat de bestuurdersstoel niet zo ver achteruit kon als ik wilde, ik ben 1.92 lang, is dit gezanik? zo niet, valt er wat aan te doen? bvb dank
-
- Regelmatige poster
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik ben 2.03 en pas er prima in!
@Frank: krijg je niet problemen met de stoel met een aanrijding als de blokeerpen eruit haalt? De stoel zit wat losjes als je begrijpt wat ik bedoel!
@Frank: krijg je niet problemen met de stoel met een aanrijding als de blokeerpen eruit haalt? De stoel zit wat losjes als je begrijpt wat ik bedoel!
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
was je in de veronderstelling dat je gordel je tegen hield dan...????Rens schreef:Ik ben 2.03 en pas er prima in!
het bljifd een eend he..
Wat brengt morgen.???
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ja dat weet ik wel, .....
Maar als je stoel ook nog eens los door de lucht vliegt, .... Ach, aanrijding moet je idd niet hebben in een eend .....
Maar als je stoel ook nog eens los door de lucht vliegt, .... Ach, aanrijding moet je idd niet hebben in een eend .....
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Als je de stoel ver naar achteren gezet woren dan heeft hij weinig sten aan het frame waar hij inzit. Dit kan toch gevolg hebben dat het profiel van de stoel wat in het frame zit verbuigt of afbreekt. Hiervoor is een simpele remedie. Zet achteraan tussen het uitstekende deel van de stoel en de bodemplaat een stukje hout. Klem dit goed vast en je bent van het euvel af.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Regelmatige poster
Ik heb de rail waarin de stoel loopt eraf laten halen en iets verder naar achteren laten plaatsen. Bij mijn vorige eend heb ik het blokkeerpennetje eruit gehaald maar voelde bij stevig remmen de hele boel naar voren komen. Ik ben bijna 2 meter lang en zit nu heeeeerlijk in de eend!
In bestelling: Citroën ë-C4 Shine in Elixer Red
Ford Puma ST-Line 2022
Citroën C1 Feel Pack 2019
Hymer B654 camper 2001
Yamaha XT1200Z Super Tenere 2013
Ford Puma ST-Line 2022
Citroën C1 Feel Pack 2019
Hymer B654 camper 2001
Yamaha XT1200Z Super Tenere 2013
-
- Gebruiker
Ik heb de zonneklepjes eruit gehaald, ook omdat ze helemaal gaar en "leeg"waren. Als je de verkeerslichten niet kunt zien, merk je het snel genoeg aan de mensen die achter je staan te claxoneren, dat het licht groen is.
Ik heb nog een oud dakje liggen, en zat er al een tijdje over te denken om er in het voorste gedeelte, zo'n doorzichtig plastic stuk in te laten zetten door een tenten makerij( plastic ramen die ook in tenten zitten), zodat je de verkeerslichten kunt zien door je dak. Of het hele voorste gedeelte, cm of 40. Leek me wel leuk en praktisch.
Ik heb nog een oud dakje liggen, en zat er al een tijdje over te denken om er in het voorste gedeelte, zo'n doorzichtig plastic stuk in te laten zetten door een tenten makerij( plastic ramen die ook in tenten zitten), zodat je de verkeerslichten kunt zien door je dak. Of het hele voorste gedeelte, cm of 40. Leek me wel leuk en praktisch.
-
- Gebruiker