stuurhuis.
Ik had het probleem een tijdje terug ook. Bij het uitsturen van de bochten in voornamelijk rotondes leek het of de wielen wat 'knikten'. Nadat ik mijn fusees + wiellagers heb laten vervangen is dit probleem weer helemaal voorbij. Dit al eens goed nagekeken? Ik heb nog wel een beetje speling op de stuurkogel zitten wat je soms voelt, maar over het algemeen heeft het vervangen van fusees + wiellagers al een boel geholpen!
-
- Gebruiker
Danos, had jij ook last van het in de vering blijven hangen en dan terug vallen bij remmen tot stilstand in een bocht zoals hierboven beschreven?Danos G schreef:Ik had het probleem een tijdje terug ook. Bij het uitsturen van de bochten in voornamelijk rotondes leek het of de wielen wat 'knikten'. Nadat ik mijn fusees + wiellagers heb laten vervangen is dit probleem weer helemaal voorbij. Dit al eens goed nagekeken? Ik heb nog wel een beetje speling op de stuurkogel zitten wat je soms voelt, maar over het algemeen heeft het vervangen van fusees + wiellagers al een boel geholpen!
Zwarte 2cv6 Club '87 en Beige Dyane 6 '78