stuurhuis.

Alles over de wielophanging
Danos G
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door Danos G » di 14 mar, 2006 19:58

Ik had het probleem een tijdje terug ook. Bij het uitsturen van de bochten in voornamelijk rotondes leek het of de wielen wat 'knikten'. Nadat ik mijn fusees + wiellagers heb laten vervangen is dit probleem weer helemaal voorbij. Dit al eens goed nagekeken? Ik heb nog wel een beetje speling op de stuurkogel zitten wat je soms voelt, maar over het algemeen heeft het vervangen van fusees + wiellagers al een boel geholpen!

TB
Moderator

Bericht door TB » di 14 mar, 2006 20:33

Inderdaad overal een beetje speling is bij elkaar behoorlijk wat.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987

Eric Clemens
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door Eric Clemens » wo 15 mar, 2006 11:09

Danos G schreef:Ik had het probleem een tijdje terug ook. Bij het uitsturen van de bochten in voornamelijk rotondes leek het of de wielen wat 'knikten'. Nadat ik mijn fusees + wiellagers heb laten vervangen is dit probleem weer helemaal voorbij. Dit al eens goed nagekeken? Ik heb nog wel een beetje speling op de stuurkogel zitten wat je soms voelt, maar over het algemeen heeft het vervangen van fusees + wiellagers al een boel geholpen!
Danos, had jij ook last van het in de vering blijven hangen en dan terug vallen bij remmen tot stilstand in een bocht zoals hierboven beschreven?
Zwarte 2cv6 Club '87 en Beige Dyane 6 '78

Danos G
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door Danos G » wo 15 mar, 2006 11:31

Van het blijven hangen in de vering had ik niet bijzonder veel last nee. Het ging voornamelijk om het 'knikken' van de wielen bij het uitrijden van een bocht.

Ramon
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Ramon » wo 15 mar, 2006 17:53

ik heb dus alleen speling op stuurhuis de rest is net allemaal vervangen

Plaats reactie