met de vering door de keuring
met de vering door de keuring
Hallo,
Binnenkort is het zover: mijn eerste keuring.
En ik verwacht "zever" met de vering. Niet dt ze slecht is, gewoon typisch
2pk
Nu is mijn vraag: een vriend van mij maakte me er attent op dat, als de wagen de test van de vering niet zou doorstaan, je het recht hebt om te eisen dat de test gebeurt met de criteria zoals die die golden in 1973.
Klopt dit en zo ja hoe regel ik dit praktisch?
Moet ik dan om de stationschef vragen en zo ja wat zijn dan die "soepelere
criteria"
Of zijn er misschien nog tips?
Binnenkort is het zover: mijn eerste keuring.
En ik verwacht "zever" met de vering. Niet dt ze slecht is, gewoon typisch
2pk
Nu is mijn vraag: een vriend van mij maakte me er attent op dat, als de wagen de test van de vering niet zou doorstaan, je het recht hebt om te eisen dat de test gebeurt met de criteria zoals die die golden in 1973.
Klopt dit en zo ja hoe regel ik dit praktisch?
Moet ik dan om de stationschef vragen en zo ja wat zijn dan die "soepelere
criteria"
Of zijn er misschien nog tips?
Mn hobby
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1365
- Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 21:04
- Locatie: Zierikzee
Ja, als ze ze bij de keuring op van die trilplaten ofzo zetten, dan moet je binnen een bepaalde waarde zitten. En dit is soms nogal moeilijk met een 2pk, door de vering...
Maar wij hebben er ook geen problemen mee gehad...
Er wordt gezegd van er een zak cement in te leggen, maar dit helpt ook niet altijd heb ik gehoord...
In ieder geval : succes
Maar wij hebben er ook geen problemen mee gehad...
Er wordt gezegd van er een zak cement in te leggen, maar dit helpt ook niet altijd heb ik gehoord...
In ieder geval : succes
2CV6 Charleston 1987
2CV6 Spécial 1986
983 Ami3 Brk - de andere helft van de 1966 Ami6 Break
2CV6 Spécial 1986
983 Ami3 Brk - de andere helft van de 1966 Ami6 Break
hey
wel de gemakkelijkste truk is u banden zachter zetten.
Ik zet de mijn op 1kg ongeveer. Als dit op de contole dan nog niet lukt dan zetten ze deze gewoon harder en zeg j edat je van niks wist. No problemo. Nu ze weten ook dat de veertest eigenlijk niet juist is voor een geit.
Ik ben nog maar 1 jaar erzo niet doorgeraakt en met 800gr ook niet dus achteraan 2 nieuwe gestoken
prob opgelost
robin
wel de gemakkelijkste truk is u banden zachter zetten.
Ik zet de mijn op 1kg ongeveer. Als dit op de contole dan nog niet lukt dan zetten ze deze gewoon harder en zeg j edat je van niks wist. No problemo. Nu ze weten ook dat de veertest eigenlijk niet juist is voor een geit.
Ik ben nog maar 1 jaar erzo niet doorgeraakt en met 800gr ook niet dus achteraan 2 nieuwe gestoken
prob opgelost
robin
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
als een eend goed veert, moet ie (volgens mij) na het (hard) naar beneden duwen van de bumper, in 1 keer weer tot stilstand komen..
volgens mij is 2 tot drie keer op en neer gaan net binnen de keurings norm
volgens mij is 2 tot drie keer op en neer gaan net binnen de keurings norm
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/