Ik zal je alvast zeggen dat dat een droom is... Een scooter is toch wel veel goedkoper dan een auto ook al is het een eend.Frank Deusjevoo schreef:
(en ik denk dat een eend goedkoper in onderhoud is dan een scooter, die van mij heeft hele dikke kosten gemaakt, vooral ivm slijtage, en deze scooters geven ze ongeveer 35000 km en dan zijn ze ongeveer op. Die van mij is ook nog opgevoerd dus zal wel af zijn wanneer ik 18 ben .. )
Frank
hoeveel vreet jouw eend per jaar?
-
- Regelmatige poster
Citroen 2CV Dolly XG-BF-84
-
- Veelvuldig poster
Ik rij met de eend een kilometertje of 4000 per jaar denk ik.
Voor het dagelijkse woon/werk verkeer gebruik ik de xsara picasso en daar rijden we zo'n 14000 per jaar mee denk ik.
Voor het dagelijkse woon/werk verkeer gebruik ik de xsara picasso en daar rijden we zo'n 14000 per jaar mee denk ik.
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
Ik heb mijn eend voor erbij en er in 6 jaar zo'n 60.000km mee gereden
Voor de lange afstanden en de winter rijd ik in mijn ZX.
En zo nu en dan reis ik gratis met mijn OV
Voor de lange afstanden en de winter rijd ik in mijn ZX.
En zo nu en dan reis ik gratis met mijn OV
©COPYWRIGHT
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dat is best veel, op een scooter!Frank Deusjevoo schreef:Dat is toch 9000 km
Ik heb vorig jaar tussen april en oktober zo'n 8000 km in 7 maanden gereden. En ongeveer hetzelfde aantal met het OV
De km stand staat nu ongeveer op 96900 dus ik ga deze zomer klokje rond, misschien, want er zit geen lange rit naar een Wereldmeeting in dit jaar. Volgend jaar wel! 1500 km heen en 1500 km terug!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
vroeger, woon werk verkeer, en alles erop en erbij, kocht m met 42000, blok vervangen bij 175000, blok nog een keer vervangen bij 320000, en daarna tot 4ton bijgehouden, daarna niet veel meer bij gekomen.
Nu met mijn nieuwe blokje, zit er nu 2 jaar in, en staat nu op 7000 km, dus ik rijd nu niet veel meer, lol.
Maar, errug veel leuke km's gemaakt wel.
Greatnix Spookeend
Nu met mijn nieuwe blokje, zit er nu 2 jaar in, en staat nu op 7000 km, dus ik rijd nu niet veel meer, lol.
Maar, errug veel leuke km's gemaakt wel.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
Kijk dat vind ik leuk om te horen! Beter een verrotte eend en ervan genoten te hebben dan een stoffige eend in de schuur. Het leven draait uiteindelijk toch om het plezier dat je erin beleefd.Spookeend schreef:Maar, errug veel leuke km's gemaakt wel.
Greatnix Spookeend
Bovendien een verotte eend is ook weer op te knappen
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Heavy user
ik ga een beetje uit de toon vallen:
onze 1970 er eend rijdt ruim 30.000 km/jaar als woon/werkverkeer en vacanties .
in de 6 jaar dat ik deze eend heb 185.000 km, dus dat klopt ongeveer wel.
de rest van de km maken we op de motor, maar met de huidige benzineprijzen is het al snel interessant om de eend (op LPG ) te pakken.
per km teruggerekend is volgens mij alleen fietsen goedkoper, vorig jaar kostte de eend net geen 6 cent/km.
groet,
Hubert
de rest van de km maken we op de motor, maar met de huidige benzineprijzen is het al snel interessant om de eend (op LPG ) te pakken.
per km teruggerekend is volgens mij alleen fietsen goedkoper, vorig jaar kostte de eend net geen 6 cent/km.
groet,
Hubert
-
- Veelvuldig poster
ik schat zo'n 7.000 km met de eend, grootste deel met vakantie. daarnaast zo'n 20.000 km met de cx break. net de lpg versie vervangen door een voormalige ambulance, een cx op diesel. zo zuinig dat ik als ik moet tanken weer vergeten ben waar de tankdop zit. en met grijs kenteken en een eigen zaak betaal ik maar 80 euro per kwartaal aan houderschapsbelasting.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
-
- Veelvuldig poster
Nee inderdaad, een scooter is dan toch echt duurder! Alleen is de eend in aanschaf weer wat duurder..huub schreef:ik ga een beetje uit de toon vallen:
groet,
Hubert
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Heavy user
Duidelijk dat jij in Amsterdam woontTransat schreef:Dat is best veel, op een scooter!Frank Deusjevoo schreef:Dat is toch 9000 km
Ik heb met mn fiets al de klok rond gedraaid, 1000 km in 4 jaar. Hier op het platteland is alles ver weg, altijd
In een eend heb ik tot nu toe ongeveer 10 km gereden, ik mag r alleen uit de schuur halen en met r neus op de weg zetten nmlk... Alleen een keer "rijles" gehad...
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break