Legalisatie gegalvaniseerde chassis
-
- Gebruiker
- Berichten: 126
- Lid geworden op: ma 12 mei, 2003 10:42
- Locatie: Mantgum
- Contacteer:
@ neeelz
Dat is een hele andere discussie die hier niet terzake doet.
@ de rest
Dat er verschillende keuringsstations zijn die hun werk prima doen, verteld niets over het functioneren van het keuringsstation in Heerenveen. En geloof mij en diverse andere ervaringdeskundigen, de sfeer is daar niet best.
Dat is een hele andere discussie die hier niet terzake doet.
@ de rest
Dat er verschillende keuringsstations zijn die hun werk prima doen, verteld niets over het functioneren van het keuringsstation in Heerenveen. En geloof mij en diverse andere ervaringdeskundigen, de sfeer is daar niet best.
Wat ik niet begrijp...
Als klant verwacht je toch dat je auto op een objectieve manier beoordeelt wordt? Of je nou bij de ene of andere RDW station komt? Hoe kan het dan dat er verschil zit terwijl het 1 bedrijf is?
Als klant verwacht je toch dat je auto op een objectieve manier beoordeelt wordt? Of je nou bij de ene of andere RDW station komt? Hoe kan het dan dat er verschil zit terwijl het 1 bedrijf is?
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
-
- Gebruiker
- Berichten: 126
- Lid geworden op: ma 12 mei, 2003 10:42
- Locatie: Mantgum
- Contacteer:
Een vereiste om iets te kunnen begrijpen, is de aanwezigheid van logica. Dit is niet aanwezig, probeer het dus maar niet te snappen.CitRoel schreef:Wat ik niet begrijp...
Als klant verwacht je toch dat je auto op een objectieve manier beoordeelt wordt? Of je nou bij de ene of andere RDW station komt? Hoe kan het dan dat er verschil zit terwijl het 1 bedrijf is?
Wel is het een feit dat er bij keurwerkzaamheden een bijzonder groot grijs gebied is, persoonlijke voorkeur kan hierbij een rol spelen.
Ik moet binnekort m'n chassis nr. opnieuw in laten slaan, dus als dat in Arnhem problemen geef bestaat de kans dat als ik naar een ander station ga het zonder probleem in geslagen kan worden.
Nou ja, daar moeten we ons dan maar bij neerleggen... Vriendjes politiek heb je in elke branche.
Nou ja, daar moeten we ons dan maar bij neerleggen... Vriendjes politiek heb je in elke branche.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 749
- Lid geworden op: zo 23 mei, 2004 17:48
Dus moet je meteen het goede RDW station hebbenPunky schreef:Als je chassis of chassisnummer bij 1 RDW station wordt afgekeurd, dan wordt dit vermeld bij het kenteken en mag je dus of om gaan bouwen of je bent je kenteken kwijt.
Volgens mij doen ze alles voor geld, of natuurlijk vriendjespolitiek. Vrijdagmiddag om 5 uur even keuren en klaar is kees
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27
Reeds gebeurdMalle Babbe schreef:Wordt het dan niet eens tijd dat LE zich daar ook laat behandelen?
Maar ik heb eindelijk antwoord van de RDW:
Misschien lijkt het gezeik, maar ik vind dat ook daarover duidelijkheid hoort te zijn.Op uw vraag of het serienummer ook op een chassis mag zijn gepopnageld kan ik u bevestigend antwoorden. Zo een pllatje dient wel origineel en deugdelijk bevestigd te zijn op de wijze van de fabrikant.
En ook ik ga niet naar H'veen. Ik werk toch in Groningen.
Afblijven.